//
کدخبر: ۳۳۵۲۱۱ //

استرس‌های کاپیتان استقلال برای صعود

وریا غفوری کاپیتان استقلال از روی سکوها نظاره گر پیروزی سخت تیمش برابر نود ارومیه بود.

 استرس‌های کاپیتان استقلال برای صعود
به گزارش فرتاک نیوز،

کسی انتظار نداشت که استقلال برابر تیم دسته دومی نود ارومیه اینقدر سختی بکشد ولی این اتفاق رخ داد و در روزی که فرهاد مجیدی به تیم دومش بازی داده بود، در میان انبوهی از موقعیت های متفاوت، آبی پوشان در ضربات پنالتی از سد حریف خود گذشتند.
در ابتدای بازی، صالح مصطفوی کمک مربی استقلال در کنار وریا غفوری نشست و با در دست داشتن دفترچه یادداشتی، نظاره گر عملکرد آبی ها درون زمین بود ولی قطعا هر دوی آنها تصورش را نمی کردند که تیمشان تا این اندازه دچار مشکل و چالش شده و نهایتا در ضربات پنالتی موفق به کسب پیروزی شود.

وریا غفوری که در بازی با صنعت نفت دچار مصدومیت شد، 3 دیدار برابر پرسپولیس، پیکان و سپاهان را از دست داد و امروز نیز در تقابل با نود ارومیه غایب بود و از روی سکوها عملکرد هم تیمی هایش را تماشا می کرد. شاید او خودش را برای یک پیروزی پرگل آماده کرده بود اما در لحظات پایانی بازی می شد استرس حذف را در چهره او مشاهده کرد.

کاپیتان استقلال در ابتدا بازی را با آسودگی خیال تماشا می کرد اما رفته رفته و در ادامه بازی زمانی که کار برای گلزنی گره خورد، با استرس بازی را دنبال می کرد. او در زمان ضربات پنالتی تا پای نرده ها نیز آمد و در حالیکه سرپا ایستاده بود، دقایق حساس و نفس گیر ضربات پنالتی را دنبال می کرد که سرانجام با خیر و خوشی برای آنها به پایان رسید.

انتظار می رود که غفوری بتواند پس از این بازی به تمرینات تیم اضافه شده و برای دیدار با پدیده در دسترس فرهاد مجیدی قرار بگیرد. با وجود پیروزی برابر پیکان و سپاهان، اما غیبت وریا در دیدارهای اخیر کاملا حس شده است و هواداران برای بازگشت او لحظه شماری می کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۲۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان