//
کدخبر: ۳۳۴۹۹۰ //

داستان جدید ایکاردی؛ اتهام پولشویی در آرژانتین

مائورو ایکاردی، مهاجم پاری سن ژرمن، به همراه واندا نارا در کشور آرژانتین به پولشویی متهم شده‌اند.

داستان جدید ایکاردی؛ اتهام پولشویی در آرژانتین
به گزارش فرتاک نیوز،

 ایکاردی در ماه‌های اخیر حواشی بسیاری را تجربه کرده و در آستانه جدایی از واندا نارا، همسر و مدیربرنامه‌اش، قرار داشته است.

حالا به نظر می‌رسد که حواشی این بازیکن پایانی ندارد و روزنامه اوله مدعی شده که شکایتی رسمی علیه این زوج مطرح شده که پس از تحقیقات فرناندو میگوئز، رییس اتحادیه مستقل رفاه عمومی، صورت گرفته است.

این اتهام به شرکتی مربوط می‌شود که این دو نفر به صورت مشترک مالکیت آن را برعهده دارند و نام آن بازاریابی کاری فوتبال SRL است.

این روزنامه آرژانتینی در این خبر اعلام کرده که پول تزریق شده به این شرکت برای پرداخت نکردن مالیات بر درآمد این دو نفر استفاده شده که از زندگی ورزشی ایکاردی و خطوط تولیدی مد و لوازم آرایش واندا نارا به دست آمده است.

واندا نارا از سال 2014 و پس از جدایی از مکسی لویز با ایکاردی ازدواج کرده و مدیر برنامه این بازیکن نیز به حساب می‌آید.

این دو نفرماه گذشته با توجه به اختلافات جدی که داشتند تا مرز طلاق پیش رفتند اما در نهایت تصمیم گرفتند که بار دیگر به زندگی با هم ادامه دهند.

این مهاجم سابق اینتر در سال 2019 به پاری سن ژرمن ملحق شد اما در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره احتمال بازگشت او به لیگ ایتالیا با پیوستن به یوونتوس مطرح شده است.

رسانه‌های ایتالیایی در روزهای اخیر اعلام کرده بودند که یووه قصد دارد پیشنهادی برای انتقال قرضی ایکاردی به تورین تا پایان فصل با بند خرید به باشگاه فرانسوی ارائه کند و این بازیکن نیز از بازگشت به ایتالیا استقبال می‌کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۹۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان