//
کدخبر: ۳۳۴۸۶۶ //

قرارداد ستاره اینترمیلان امروز فسخ می‌شود

گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد قرارداد کریستین اریکسن و اینتر امروز فسخ خواهد شد.

قرارداد ستاره اینترمیلان امروز فسخ می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

یکی از دراماتیک ترین و عجیب ترین صحنه های فوتبال طی سالیان اخیر در تابستان امسال و رقابت های یورو رخ داد؛ جایی که کریستین اریکسن در جریان اولین بازی دانمارک مقابل فنلاند به یک‌باره و بدون اینکه برخورد خاصی به کسی داشته باشد روی زمین افتاد.

چند دقیقه بعد مشخص شد که اریکسن دچار ایست قلبی شده است و شاید اگر اقدامات فوق العاده تیم پزشکی دانمارک و کار قهرمانانه کاپیتان سیمون کیائر نبود، او جان خود را از دست می‌داد.

با این حال بعد از گذشت چند ماه از این اتفاق همچنان آینده کریستین اریکسن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. بر اساس قوانین فوتبال ایتالیا و به دلیل استفاده ستاره دانمارکی از دستگاه تقویت کننده قلب، او دیگر قادر نیست که در فوتبال ایتالیا به کار خود ادامه دهد. 

اریکسن در هفته های اخیر در تمرینات تیم اودنسه دانمارک حضور داشته و گفته می شود که او به احتمال فراوان کار خود را در این تیم ادامه خواهد داد. با این حال هنوز تکلیف این بازیکن با باشگاه اینتر مشخص نشده اما گاتزتا دلو اسپورت در شماره امروز خود مدعی شده که امروز جلسه ای بین مدیر برنامه های ستاره دانمارکی و اینتر برگزار خواهد شد و احتمالاً در آن قرارداد اریکسن به شکل رسمی فسخ خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۸۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان