//
کدخبر: ۳۳۴۸۴۷ //
فریدون حردانی:

تفکرات نکونام همیشه سوپرایز می‌کند

پیشکسوت فوتبال گفت: تفکرات نکونام همیشه بیرون از خانه ما را سوپرایز می کند و خیلی خوب نظم دفاعی تیمش را تشکیل می دهد.

تفکرات نکونام همیشه سوپرایز می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

فریدون حردانی  درباره برد روز گذشته فولاد مقابل گل گهر، اظهارکرد: گل گهر و سپاهان امسال از نظر بازیکن و نفری در حد بسیار خوبی هستند و حتی از استقلال و پرسپولیس نیز بیشتر بازیکن جذب کرده اند و همین توان فنی این دو تیم را بالا برده است و گل گهر با داشتن مربی خوب و با تجربه ای به نام قلعه نویی تیم خوبی را تشکیل داده اند و دارای پتانسیل خوبی هستند.

وی بیان کرد: تفکرات آقای نکونام همیشه بیرون از خانه ما را سوپرایز می کند و خیلی خوب نظم دفاعی را تشکیل می دهد و در بازی با گل گهر باوجود این که نکونام یک نفر بیشتر از حریف خود داشت اما می دانست تیم قلعه نویی با بازیکنان خوبی است و هر لحظه ممکن است نتیجه را تغییر دهند و به نظرم بازیکنان فولاد خیلی باهوش و مدبرانه از دستورات نکونام پیروی کردند و وظایف خود را انجام دادند.

این پیشکسوت فوتبال بیان کرد: این که فولاد پس از سه تساوی یک برد بیرون خانه آن هم مقابل گل کهری که در رده بالایی جدول کسب می کند، روحیه بخش است. در همین بازی احساس من این بود که نکونام روی ضد حملات کار کند و جبوری را وارد زمین کند اما تفکر نکونام بیشتر روی میانه های زمین بود تا فضاها را از گل گهر بگیرد. در مجموع فولاد یک بازی خیلی خوب و منسجم از نةر شکبل دفاعی انجام داد و البته در این بازی نکونام ترجیح داد وارد فاز حمله نشود که این سه امتیاز را از دست بدهد.

وی بیان کرد: این سه امتیاز می تواند به فولاد کمک کند. این تیم این هفته در دربی با تیم نفت آبادان بازی دارد و با برد در این دیدار می تواند خود را به بالای جدول برساند. البته فولاد در یکسری از پست ها با کمبود بازیکن مواجه است و آقای نکونام هم به این موضوع بارها اشاره داشته است. کمبود بازیکن در فولاد مشهود است و به طور مثال اگر فولاد به هر دلیلی حردانی را در یک بازی نداشته باشد برای این تیم مشکل ایجاد می شود. باید فولاد تقویت شود.

حردانی با اشاره به روند خوب فولاد، گفت: باید به جایگاه چند هفته فولاد و جایگاه فعلی این تیم نگاه کنیم؛ فولاد کم کم در حال ارتقا جایگاه در جدول است و این نیز نشانه درایت آقای نکونام است. باتوجه به درایت مدیریت باشگاه و این کادرفنی، فولاد این توانایی را دارد تا نیم فصل اول خود را در بین شش هفت تیم بالایی جدول نگه دارد تا در نیم فصل دوم با تقویت شدن خود را به رده های بالاتر بکشاند.

وی افزود: فوتبال خوزستان یک قطب فوتبال ایران است و اگر چه سیرجان به تازگی به فوتبال ایران اضافه شده است اما سابقه و قدمت فوتبال خوزستان بیشتر است و حتی اگر تیم دوم یا سوم فولاد هم مقابل سیرجان قرار بگیرد نباید با دست خالی برگردد و خوشبختانه نکونام نشان داد که خوزستانی ها این توانایی را دارند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۸۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان