//
کدخبر: ۳۳۴۷۱ //
نصیر زاده:

پرسپولیسی‌ها هم شجاعیان را می‌خواستند

نصیرزاده در خصوص اینکه آیا پرسپولیسی‌ها هم شجاعیان را می‌خواستند، گفت: پرسپولیسی‌ها به صورت غیرعلنی روی شجاعیان نظر داشتند چون آنها هم در حال رصد کردن بازار نقل و انتقالات هستند. اتفاقاً اولین متقاضی شجاعیان باشگاه پرسپولیس بود و اولین صحبت را هم با من آقای ترکاشوند انجام داد ولی آنها معتقدند رقم درخواستی ما برای رضایتنامه شجاعیان زیاد است

پرسپولیسی‌ها هم شجاعیان را می‌خواستند
به گزارش فرتاک نیوز،

هوشنگ نصیرزاده در خصوص جلسه امروزی که بین مسئولان باشگاه گسترش و شجاعیان برگزار شد، گفت: امروز نشستی برگزار شد و ما هم تصمیم‌گیری را بر عهده خود شجاعیان گذاشتیم اما به نظر ما این بازیکن از هفته آینده در تمرینات تیم شرکت خواهد کرد.

وی افزود: باشگاه استقلال به صورت واضح چه از لحاظ رسانه‌ای و چه از لحاظ مذاکرات با باشگاه خواستار جذب شجاعیان بود اما باشگاه پرسپولیس به صورت غیر علنی و پنهانی با این بازیکن وارد مذاکره شدند.

مدیرعامل باشگاه گسترش در پاسخ به این سوال که در نهایت تصمیم‌گیری به کجا انجامید، گفت: خیلی واضح جواب ما این است که پیشنهاد ما همان پیشنهاد قبلی است و اگر باشگاهی خواستار جذب شجاعیان است باید 2 برابر مبلغ قرارداد این بازیکن را بابت صدور رضایتنامه مطابق قوانین فوتبال اروپا به باشگاه گسترش فولاد پرداخت کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شجاعیان این موضوع را پذیرفت یا خیر، گفت: ما شجاعیان را به این جمع‌بندی رساندیم که در گسترش فولاد بماند. با توجه به صحبت‌هایی که با هم داشتیم او متقاعد شد چون امسال سال جام جهانی است و ممکن است برخی موارد دعوتش به تیم ملی را هم تحت الشعاع قرار دهد به همین دلیل شجاعیان تصمیم گرفت بماند و از هفته آینده در تمرینات ما شرکت کند.

نصیرزاده در خصوص اینکه آیا پرسپولیسی‌ها هم شجاعیان را می‌خواستند، گفت: پرسپولیسی‌ها به صورت غیرعلنی روی شجاعیان نظر داشتند چون آنها هم در حال رصد کردن بازار نقل و انتقالات هستند. اتفاقاً اولین متقاضی شجاعیان باشگاه پرسپولیس بود و اولین صحبت را هم با من آقای ترکاشوند انجام داد ولی آنها معتقدند رقم درخواستی ما برای رضایتنامه شجاعیان زیاد است اما ما هم نمی‌توانیم یک بازیکن زبده را در اختیار تیم دیگری بگذاریم و در واقع بخشی از توانمندی‌های خودمان را از دست بدهیم ولی تأمین نشویم.

 

منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان