//
کدخبر: ۳۳۴۴۶ //

خبری خوش برای تراکتورسازی در نقل و انتقالات

مشکل حضور سینا عشوری در لیست بازیکنان این فصل تراکتورسازی به احتمال فراوان به زودی حل خواهد شد و این بازیکن با موافقت مسئولان فدراسیون فوتبال می‌تواند در این فصل به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شود.

 خبری خوش برای تراکتورسازی در نقل و انتقالات
به گزارش فرتاک نیوز،

ش مشکل حضور سینا عشوری در لیست بازیکنان این فصل تراکتورسازی به احتمال فراوان به زودی حل خواهد شد و این بازیکن با موافقت مسئولان فدراسیون فوتبال می‌تواند در این فصل به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شود.

نام سینا عشوری در نیم فصل به دلیل مصدومیت از لیست تراکتورسازی خارج شده بود تا جای خالی برای حضور سجاد شهباززاده در این لیست ایجاد شود اما به دلیل محرومیت تراکتورسازی از جذب بازیکن این انتقال منتفی شد.

از سوی دیگر عشوری با اعضای تراکتورسازی تا پایان فصل قرارداد داشته و همچنین با توجه به مصدومیتی که دچار آن شد قرارداد این بازیکن یک فصل دیگر تمدید شده است. بر این اساس با توجه به قانون فیفا که تراکتورسازی را از جذب بازیکن جدید با عنوان «new player » منع می‌کند عشوری بازیکنی است که نه به صورت قانونی از لیست این باشگاه خارج شده و نه قراردادش به پایان رسیده است. بر همین اساس می‌تواند به عنوان بازیکن تراکتورسازی در این تیم ماندگار شود.

با توجه به اتفاقاتی که در خصوص قرارداد عشوری روی داده و شرایط باشگاه تراکتورسازی با وجود مخالفت فیفا با جذب سه بازیکن جدید از سوی این باشگاه، به نظر می‌رسد مشکلی برای حضور عشوری در جمع شاگردان گل محمدی وجود ندارد.

 

منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان