//
کدخبر: ۳۳۴۱۲۸ //

تارتار: امسال هیچ بازی آسانی وجود ندارد/ نفت مسجدسلیمان تیم دونده و جنگنده‌ای است

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: محکوم هستیم در بازی فردا با نفت مسجدسلیمان برنده باشیم.

تارتار: امسال هیچ بازی آسانی وجود ندارد/  نفت مسجدسلیمان تیم دونده و جنگنده‌ای است
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با تیم‌ فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: مسجدسلیمان مردم با معرفتی دارد و خاطرات بسیار خوبی از این شهر به همراه هواداران پرشور این شهر داریم.

وی افزود: وقتی به این شهر آمدم خاطراتم زنده شد و بسیار خوشحال هستم و آرزو می‌کنم روزی برسد که مردم مسجدسلیمان با این معرفت و پاکی‌شان، دغدغه مالی نداشته باشند و امکانات روز به روز در این شهر بیشتر شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امسال هیچ بازی آسانی وجود ندارد و تیم‌ها به یکدیگر نزدیک شده‌اند چون بازیکنان خلاق در لیگ بسیار کم شده اند.

تارتار عنوان کرد: خلاقیت‌ها کم شده و بیشتر بازی‌ها تاکتیکی و فیزیکی است. تیم نفت مسجدسلیمان تیم دونده و جنگنده‌ای است و کار می‌تواند برای ما سخت کند.

وی افزود: تیم ما تیم بسیار خوبی است هرچند که چند هفته است نتوانسته‌ایم امتیازات لازم را به دست بیاوریم. محکوم هستیم فردا برنده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: مابه دنبال عوض کردن شرایط هستیم تا بتوانیم امتیازات از دست رفته را با تلاش مضاعف جبران کنیم.

تارتار عنوان کرد: فردا بازیکن محروم نداریم اما یکی دو بازیکن ما مصدوم هستند که پزشکان تلاش خواهند کرد تا به بازی فردا برسند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۴۱۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان