//
کدخبر: ۳۳۳۵۹۲ //

حمله تند مدیر گل‌گهر به باشگاه استقلال: با ۴۰۰ میلیارد بدهی چطور مجوز حرفه‌ای گرفتید؟/ اگر قرار به تغییر نتیجه بود الان دسته یک بودید

واکنش باشگاه گل‌گهر سیرجان به شکایت باشگاه استقلال بابت حضور مهاجم گابنی در این تیم در قالب مصاحبه‌ای از جانب مدیر این تیم بود آنهم با استفاده از الفاظی چون گدایی امتیاز و فرافکنی.

 حمله تند مدیر گل‌گهر به باشگاه استقلال: با 400 میلیارد بدهی چطور مجوز حرفه‌ای گرفتید؟/ اگر قرار به تغییر نتیجه بود الان دسته یک بودید
به گزارش فرتاک نیوز،

حیدر افسری مدیر تیم گل‌گهر سیرجان در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه اظهار داشت: ما قصد داشتیم با احترام و در کمال آرامش به کار خودمان ادامه دهیم و در مورد دیگر تیم‌ها صحبتی نکنیم، اما متأسفانه حرف‌هایی مطرح می‌شود که خلاف اخلاق حرفه‌ای و حتی عمومی است.

وی افزود: در ماجرای انتقال بایناما به گل‌گهر ما همه مراحل قانونی را طی کردیم و پس از مکاتبه مستقیم فدراسیون فوتبال ایران با فدراسیون گابن مجوز بازی او صادر شد و «نص» صریح قانون در هیچ حالتی او را بازیکن غیرقانونی نمی‌داند. اگر وکلای باشگاه‌تان حرف دیگری به شما زده‌اند فریب‌تان داده‌اند.

مدیر تیم فوتبال گل‌گهر تصریح کرد: جای فرافکنی و انتقال استرس و فشار بابت هزینه‌های فراوان و نتیجه‌گیری ضعیف در زمین فوتبال تلاش کنید و به موفقیت برسید و دنبال گدایی امتیاز و آویزان شدن به دیگر باشگاه‌های  محترم نباشید.

افسری گفت: بهتر است در مورد حضور پاتوسی و بازی او برای استقلال صحبت کنید که هیچکدام از تشریفات قانونی را طی نکرد و با دست‌نویس مربی وقت آفریقای جنوبی و داستان‌های عجیب در استقلال بازی کرد که اگر قرار به تغییر نتایج بود الان در دسته اول بازی می‌کردید!‌ در همین فصل بازیکنان خارجی شما بدون ضمانت‌نامه بانکی ثبت قرارداد کردند و با توسل به مراجع فراقانونی توانستید مجوز بازی آنها را بگیرید. راستی با 400 میلیارد بدهی چطور مجوز حرفه‌ای گرفتید و یا نحوه گرفتن مجوز پزشکی مهاجم 400 هزار دلاری که خریدید چگونه طی شد؟

وی در پایان یادآور شد: فقط می‌توانم بگویم آقایان حداقل به علم ریاضیات احترام بگذارند و شمارش را یاد بگیرند، چون ما از سه بازی هفت امتیاز گرفتیم و خوب نیست در عصر اینترنت ریاضیات ضعیفی داشته باشیم. آنهایی که این حرف‌ها را به شما دیکته می‌کنند بهتر است به ریاضی ساده هم اهمیت بدهند و فرار رو به جلو را کنار بگذارند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۵۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان