//
کدخبر: ۳۳۳۴۰۳ //

سولدو: باید بازی‌مان را به آلومینیوم دیکته کنیم/تمام تلاشم را می‌کنم که تیم در تمام خطوط بهتر شود

سرمربی تراکتور می‌گوید چون در بازی با آلومینیوم اراک میزبان هستند، باید بازی‌شان را به این تیم دیکته کنند.

سولدو: باید بازی‌مان را به آلومینیوم دیکته کنیم/تمام تلاشم را می‌کنم که تیم در تمام خطوط بهتر شود
به گزارش فرتاک نیوز،

تراکتور و آلومینیوم فردا (یکشنبه) در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در تبریز به مصاف هم می‌روند. زوونیمیر سولدو، سرمربی تراکتور در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: فردا با یک تیم خوب به نام آلومینیوم بازی داریم. این تیم روند خوبی داشته و برای مسابقات به خوبی آماده شدند. آن‌ها نتایج خوبی گرفتند و حتی فصل گذشته در تبریز مقابل تراکتور پیروزی شده‌اند. این می‌تواند انگیزه خوبی برای بازیکنان ما باشد تا نتیجه پارسال را جبران کنند. آن‌ها یک گل دریافت کردند و عملکرد خوبی در بخش دفاعی‌شان در این فصل داشته‌اند. با این حال ما آمادگی خوبی برای این دیدار داریم. امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه خوبی به دست بیاوریم.

او در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای بهبود شرایط تهاجمی تراکتور دارد، گفت: من مدت کوتاهی است که اینجا هستم و فاصله بین بازی‌ها کم است. قسمت زیادی از زمان بین دو مسابقه صرف ریکاوری تیم می‌شود که تیم به حالت اولش برگردد. این زمان کوتاه به من هنوز وقت نداده است ولی من تمام تلاشم را می‌کنم که تیم در تمام خطوط بهتر شود و در خط حمله هم خوب عمل کنیم. ما به خط دفاعی تا حد زیادی شکل دادیم. ما برای خط میانی و خط حمله به پروسه بلند مدت نیاز داریم. سعی می‌کنیم در تمرینات آینده کار کنیم تا خط حمله ما بهتر عمل کند.

سرمربی تراکتور درباره احتمال استفاده از ترکیب چرخشی به دلیل فشردگی مسابقات لیگ بیان کرد: تیم ما نفرات زیادی ندارد ولی روی تمام نفراتی که هستند حساب کردم. من روی کسانی حساب می‌کنم که تمرین خوبی داشته باشند و آمادگی داشته باشند. به همین دلیل احتمال تغییر وجود دارد.

سولدو در ادامه درباره تاثیر نبودن اخباری درون دروازه تراکتور توضیح داد: با آسیب‌دیدگی اخباری، فرد مهمی را در اختیار نداریم ولی ما دروازه‌بانی ۳۵ ساله در تیم داریم که می‌ـواند جایگزین شود و کار را با او ادامه دهیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان تیم‌های پایه تراکتور در آینده می‌توانند به تیم بزرگسالان کمک کنند، گفت: چیزی که مسلم است، علاقه زیادی به دیدن تیم‌های جوان باشگاه دارم اما فرصتی نشده که از آن‌ها استفاده کنم. مسلما این‌ها در آینده مدتظر من خواهند بود. امیدوارم هدف باشگاه همین باشد که یکی، دو نفر از آن‌ها به تیم بزرگسالان بیایند.

سرمربی تراکتور درباره حضور خطیبی، سرمربی سابق این تیم روی نیمکت آلومینیوم اراک و تاثیر آن در بازی فردا اظهار کرد: با تمام احترامی که برای مربی تیم آلومینیوم دارم، من شناخت خوبی از آن‌ها پیدا کردم. چیزی که برای من مسلم است، این است که تمام تمرکز من روی تیم خودم است چون در زمین خودمان بازی می‌کنیم و باید بازی‌مان را به آلومینیوم دیکته کنیم.

سولدو در پایان درباره غایبان تیمش در بازی مقابل آلومینیوم گفت: دو تا از بازیکنان آسیب جزیی دارند و باید امروز در تمرین ببینمشان و سپس تصمیم‌گیری کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۴۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان