//
کدخبر: ۳۳۲۰۹۰ //

سهرابی: پیگیر حضور هواداران در ورزشگاه هستیم/ تیم را بر اساس نیاز کادرفنی تقویت می‌کنیم

مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه حضور هواداران در بازی‌های خانگی دغدغه من است، گفت: پیگیر حضور هوادران در ورزشگاه هستیم.

سهرابی: پیگیر حضور هواداران در ورزشگاه هستیم/ تیم را بر اساس نیاز کادرفنی تقویت می‌کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

«میر معصوم سهرابی» در گفت‌وگو با فرتاک ورزشی اظهار داشت: بنده فوتبالم را از تراکتور شروع کرده و در رده‌های مختلف این باشگاه حضور داشتم. همچنین دو دوره به عنوان دستیار و در مقطعی نیز به عنوان مدیرعامل تراکتور کار کرده‌ام؛ از این رو برای حضور مجدد در این تیم و خوشحال کردن هواداران علاقه‌مند بودم که درخواست هیأت مدیره را با آغوش باز پذیرفتم.

وی افزود: بنده از مالک، هیأت مدیره، امکانات سخت افزاری، کادرفنی و بازیکنان جوان تراکتور شناخت کافی دارم.

سهرابی در خصوص جدایی‌اش از تراکتور در پایان لیگ نوزدهم، گفت: باتوجه به اینکه کارمند شهرداری تبریز هستم، با اتمام فصل و پایان یافتن مأموریتم که توأم با قهرمانی بود، از تراکتور جدا شدم. جا دارد از آقای زنوزی و هیأت مدیره به‌خاطر اعتماد مجدد، تشکر کنم. می‌توانیم با حمایت مالک، اعضای هیأت مدیره، هواداران و با بهره‌گیری از امکانات سخت افزاری موفق شویم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در خصوص تدابیر باشگاه برای بازگشت هواداران به استادیوم، توضیح داد: بازگشت هواداران به استادیوم، یکی از دغدغه‌های بنده است. پیش از این مکاتباتی در این زمینه انجام شده و امروز هم نامه‌نگاری با اداره‌کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون فوتبال را در دستور کار قرار دادم تا با رفع نواقصات ورزشگاه یادگار امام(ره)، بستر حضور هواداران در بازی‌های خانگی فراهم شود. معتقدم فوتبال با هواداران زنده بوده و پرشورها یار دوازدهم ما هستند.

وی در رابطه با کادرفنی کنونی تراکتور، اظهار داشت: آقای «زونیمیر سولدو» یکی از بازیکنان بزرگ بود که سابقه حضور در دو جام جهانی را دارد. او مراحل مربیگری را نیز پله به پله طی کرده و با کادر قوی که در اختیار دارد، موفقیت تراکتور دور از دسترس نیست و انتظارات هواداران برآورده می‌شود.

سهرابی گفت: دومین جام قهرمانی تراکتور را در آن مقطعی که در باشگاه حضور داشتم، بدست آوردیم. امیدوارم با حمایت مالک، هیأت مدیره و هواداران و همچنین با بهره‌گیری از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری، تراکتور را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی در رابطه با تقویت تراکتور، بیان کرد: کادرفنی باید لیست بازیکنان آزاد مورد نظر را به باشگاه اعلام کند تا نسبت به ترمیم نقاط ضعف اقدام کنیم.

مدیرعامل تراکتور در پایان گفت: هواداران تراکتور همواره حامی تیم محبوبشان هستند و به عنوان پرشورترین هواداران فوتبال در ایران و آسیا شناخته می‌شوند. صبور بودن و حمایت از تیم، خواسته من از هواداران است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۰۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان