//
کدخبر: ۳۳۲۹۳۲ //

پیش بازی دیدار پدیده - فجرسپاسی

دیدار تیم‌های پدیده مشهد و فجرسپاسی شیراز بیشتر برای مشهدی ها مهم است چون اگر آنها در این مسابقه حساس امتیاز نگیرند، یک گام دیگر برای سقوط نزدیک می شوند. در حال حاضر شرایط پدیده شبیه فصل گذشته ماشین سازی است که از همان هفته نخست در قعر جدول قرار داشت تا سقوط کند.

پیش بازی دیدار پدیده - فجرسپاسی
به گزارش فرتاک نیوز،

پدیده یا همان شهر خودرو مشهد حال و روز خوشی ندارد و اگر بخواهد همین روند را ادامه دهد، اولین سقوط کننده لیگ خواهد بود. شاگردان اکبر میثاقیان با اینکه قعرنشین جدول هستند، ولی هیچ بازی را راحت واگذار نکرده اند و بازنده سربلندی بوده اند. با این حال بازنده سربلند بودن برای تیم امتیاز نمی آورد و اگر نماینده پر مشکل و پر حاشیه مشهد می خواهد سقوط نکند، باید نیم فصل اول امتیازات لازم را بگیرد و اجازه ندهد سایر تیم ها فاصله بگیرند و جدا شوند.

تیم میثاقیان مقابل‌ تیمی قرار می‌گیرد که این تیم نیز خیلی راحت امتیاز نمی دهد و شاگردان علی کلانتری قطعا برای امتیاز گرفتن به مشهد سفر می کنند‌. فجری ها هفته گذشته شکست خانگی را مقابل سپاهان متحمل شدند که باید برای جبران آن از پدیده بحران زده امتیاز بگیرند. نکته جالب توجه اینجاست اگر مسابقه در ورزشگاه ثامن الائمه برگزار شود، فجری ها بیشتر خوشحال می شوند، چون آنها عاشق چنین زمین هایی هستند و قطعا از آن استقبال خواهند کرد

علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۹۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان