//
کدخبر: ۳۲۸۸۰۳ //

حاشیه‌های تمام‌نشدنی/آستان‌قدس هم پدیده را تهدید کرد!

حاشیه‌های تمام‌نشدنی نماینده مشهد در لیگ برتر، حالا وارد فاز تازه‌ای شده است.

حاشیه‌های تمام‌نشدنی/آستان‌قدس هم پدیده را تهدید کرد!
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از تهدید مدیران پدیده توسط بازیکنان طلبکار، حالا مدیران آستان‌قدس می‌گویند اگر مدیران شهرخودرو، بدهی خود را صاف نکنند، شرمنده هواداران خواهند شد.

در همین رابطه تاج‌فیروز مدیرعامل مؤسسه تربیت‌بدنی آستان‌قدس و متولی اصلی استادیوم امام رضا(ع) می‌گوید: آقای معمایی مدت زیادی جوابگوی تلفنش نبود، یک وقتی جواب دادند و قول دادند تا پنجشنبه هفته گذشته یعنی آخر مهرماه تسویه‌حساب کنند که انجام نشد.

او‌ ادامه می‌دهد: آقای سیدصالحی حالا جلو آمده و قول داده که تا آخر همین هفته بدهی‌شان را پرداخت می‌کنند و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

تاج‌فیروز اضافه می‌کند: صراحتا و با قاطعیت عرض می‌کنم اگر پدیده یا همان شهرخودرو تا پنجشنبه بدهی‌اش را پرداخت نکند آن‌ها را از تمامی امکانات مجموعه تربیت‌بدنی آستان‌قدس محروم می‌کنیم.

او می‌گوید: ۲ماه است برادری‌مان را با این تیم ثابت کرده‌ایم، ولی از پنجشنبه اگر مطالبات‌مان را دریافت نکنیم از حضور بازیکنان آن‌ها در خوابگاه ممانعت می‌کنیم، زمین تمرین را خواهیم بست و قطع به یقین اجازه برگزاری دیدار با نفت مسجدسلیمان را در ورزشگاه امام رضا(ع) نخواهیم داد.

تاج‌فیروز در پاسخ به این سوال که بدهی پدیده چقدر است؟ می‌گوید: نزدیک به ۶۰۰میلیون تومان به ما بدهی دارند که آقای معمایی بارها قول داده پرداخت کند، آخرین قولش برای امروز بود که تا الان که وقت اداری تمام شده هم هیچ خبری نشده است.

مدیرعامل تربیت‌بدنی آستان‌قدس می‌گوید: از مدیران شهرخودرو می‌خواهم خودشان و ما را شرمنده هواداران فوتبال‌دوست مشهدی نکنند. ظرفیت همکاری ما با شهرخودرو تکمیل شده و جز با تسویه حساب، امکان ادامه همکاری میسر نیست.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۸۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان