//
کدخبر: ۳۳۲۷۲۴ //
تقابلِ تکراری‌ استقلالی‌های لیگ ۲۱ این‌بار در آبادان؛

پیش‌درآمدِ فرهاد از شهرآورد در تقابل با علی‌منصور!

از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر، تیم استقلال تهران در آبادان میهمان صنعت نفت این شهر خواهد بود. این دیدار از ساعت ۱۶ روزِ دوشنبه در استادیوم تختی آبادان برگزار می‌شود، تقابلی که از حساسیت‌های بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.

پیش‌درآمدِ فرهاد از شهرآورد در تقابل با علی‌منصور!
به گزارش فرتاک نیوز،

اما یکی از تکراری‌ترین دوئل‌های لیگ ۲۱، رویارویی مربیان استقلالی است، حالا از اِنُمین تقابل استقلالی‌های این فصل، در هفته هفتم در آبادان، فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان با یکدیگر روبه‌رو خواهند شد.

استقلالی‌ها که در سه دیدار اخیر خود، با سه تساوی متوالی پای به آبادان گذاشته‌اند و نفتی‌های آبادان هم پس از پیروزی با نساجی، تساوی برابر گل‌گهر و شکست مقابل پرسپولیس، در برابر آبی‌های پایتخت صف‌آرایی خواهند کرد.

بدون‌شک باتوجه به جایگاه جدولی دو تیم و شرایط آن‌ها، این دیدار حساسیت بالایی برای هر کدام از آن‌ها خواهد داشت، استقلال پیش از داربی پایتخت، برای تداوم حضور در جمع مدعیان قهرمانی، تنها به سه امتیاز این دیدار فکر خواهند کرد و آبادانی‌ها هم باتوجه به کسب نتایج نچندان مطلوب، در برابر استقلال هدفی جز جدا شدن از قعر جدول نخواهند داشت.

اما استقلال روز سختی را در آبادان خواهد داشت، باتوجه به اینکه این دیدار می‌تواند آخرین فرصت منصوریان برای نتیجه‌گیری در آبادان می‌باشد، یقینا صنعت نفتی‌ها با ارائه یک بازی بسته و دفاع چند لایه، بیشتر تمرکز خود را روی گل نخوردن خواهند گذاشت.

اما از طرفی استقلالی‌ها هم به هیچ عنوان نمی‌خواهند پیش از شهرآورد تهران با بحران روبه رو شوند و جز کسب سه امتیاز و جشن گرفتن پیروزی، چیزی در آبادان نخواهند خواست.

حال باید دید این دیدار با چه نتیجه‌ای به‌پایان خواهد رسید، آیا استقلال پیش‌داربی را پیروزی پشت سر می‌گذراند یا صنعت‌نفت استقلال را به چالش می‌کشد.

محمدرضا ولی زاده

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۷۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان