//
کدخبر: ۲۷۰۹۰۶ //

استقلال را به خوبی آنالیز کرده ایم و آماده پیروزی هستیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: استقلال را به خوبی آنالیز کرده ایم و در طول هفته تمرینات بانشاط و خوبی داشته ایم.

 استقلال را به خوبی آنالیز کرده ایم و آماده پیروزی هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

بهنام سراج، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر استقلال اظهار داشت: پس از دیدار برابر نساجی، پرونده این بازی را بستیم و کادرفنی و بازیکنان آنالیز استقلال را شروع کردند. کار کردن روی نقاط ضعف تیم سخت است، اما خدا را شکر بازیکنان به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دادند. پس از آنالیز نقاط ضعف و قوت تیم استقلال، تمریناتمان برای بازی برابر این تیم را طراحی کردیم و در طول هفته تمرینات پرنشاط و خوبی داشتیم. خدا را شکر می‌کنیم که بازیکنان با انگیزه تمرین کردند.

سراج در ادامه گفت: بازیکنان برای بازی برابر تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس، انگیزه‌های خاصی دارند. انگیزه دیگری هم داریم و فکر می‌کنم حساسیت بازی فردا، کمتر از دیدار ۲ فصل گذشته در جام حذفی نیست. این بازی ۳ امتیازی نیست و در واقع ۶ امتیاز دارد. به هر حال ما و استقلال امیدواریم با پیروزی، برای کسب سهمیه امیدوارتر شویم.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: در هفته‌های پیش رو، برابر تیم‌های استقلال، سپاهان و شهرخودرو بازی داریم که رقیبان ما هستند بازی داریم و فکر می‌کنم هر ۳ دیدار ۶ امتیازی است. مطمئنا با زحمت و تلاش کادرفنی و تمرینات خوب بازیکنان، کار را برای استقلال و دیگر حریفان سخت خواهیم کرد. تمام تلاشمان را خواهیم کرد، زیرا سال‌ها دنبال چنین موقعیتی بودیم که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم. انشاالله با تلاش بازیکنان و دعای خیر مردم آسیایی خواهیم شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۹۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان