//
کدخبر: ۳۳۲۶۰۰ //
سردار آزمون

همسر روسیه ای سردار آزمون مسلمان شد + عکس جالب

سردار آزمون در حال حاضر بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران است.

همسر روسیه ای سردار آزمون مسلمان شد + عکس جالب
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار آزمون، مهاجم ترکمن و جوان ایرانی است که در پست مهاجم برای زنیت سن‌پترزبورگ و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. سردار آزمون در حال حاضر بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران است. او دانشجوی رشته مدیریت ورزشی در دانشگاه روسیه است. سردار آزمون همچنین در لیگ قهرمانان اروپا چهار گل به ثمر رسانده‌ است و بهترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان اروپاست. سردار آزمون گران‌قیمت‌ترین بازیکن ایران است. سردار آزمون که یکی از بهترین گلزنان زنیت در سه فصل اخیر بود، در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

حواشی جدید سردار آزمون در روسیه

سردار آزمون در کنار مجری روسیه حاضر شد. در ادامه عکس‌های سردار آزمون را در کنار این مجری روسیه مشاهده کنید که با هم به مسجد رفته‌اند. این عکس‌ها برای آزمون و خانم روسی حاشیه‌هایی به وجود آورده بود که بعد از مدتی از سر زبان‌ها افتاد.

مسلمان-شدن-زن-روسیه-ای-سردار-آزمون--عکس-86082

مسلمان-شدن-زن-روسیه-ای-سردار-آزمون--عکس-91719

سردار آزمون فوتبالیست معروف ایرانی مدت چند سال در چند باشگاه روسیه مشغول بازی بود که با رسانه‌ها و این کشور آشنایی زیادی دارد.

فوتبالیست ملی پوش کشورمون که در تیم روسی در شهر کازان توپ می‌زند با مجری معروف روسی عکس یادگاری گرفته است.

نکته دیدنی این تصویرها پوشش و حجاب و محل این تصویر است. این زن مجری روسی برای احترام به باورها و همینطور احترام به مکان مقدس و مسجد با پوشش و حجاب کامل در این مکان آماده شده و در کنار فوتبالیست ایرانی تصویر یادگاری گرفته است.

این فوتبالیست پیش از این نیز با دختران روسی سلفی و تصویر یادگاری گرفته و در این راستا ید طولانی دارد وانواع تصویر ها را با دختران و زنان طرفدار خودش انداخته است.

ماجرای اسم سردار آزمون

خود سردار می‌گوید قرار بوده اسمم را پژمان بگذارند اما پدر بزرگش مخالفت می‌کند و اسم او را سردار می‌گذارد که به معنای مشتاق به ارتفاع و رهبر و حاکم است.

مسلمان-شدن-زن-روسیه-ای-سردار-آزمون--عکس-9389

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۶۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان