//
کدخبر: ۳۳۲۵۳۱ //

آزمون با چه شرطی از زنیت جدا می شود؟

در روزهای اخیر رسانه های روس به دفعات نوشتند که سردار آزمون در تعطیلات زمستانی راهی تیم لیون خواهد شد و فرانسوی ها به این خاطر 8 میلیون یورو به روس ها پرداخت خواهند کرد.

آزمون با چه شرطی از زنیت جدا می شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

سردار آزمون تا پایان فصل جاری با زنیت قرارداد دارد و در صورتی که این باشگاه در پنجره پیش رو این بازیکن را انتقال ندهد او در پایان فصل بازیکن آزاد می شود و می تواند به تیم دلخواه با دستمزد بیشتری ملحق شود به این خاطر که تیم خواهان دیگر به تیم زنیت پول رضایتنامه نخواهد داد.

حضور سردار آزمون در تیم لیون اتفاق نخواهد افتاد به این خاطر که سردار آزمون اگر تمایل به حضور در تیم لیون داشت این موضوع در ابتدای فصل محقق شده بود و پیش از بازی با سوریه در اردوی تیم لیون حاضر می شد و تست پزشکی می داد. به نظر می رسد سردار آزمون نیت به حضور در یکی از تیم های ایتالیایی دارد که پیش بینی می شود تیم مورد نظر آتلانتا باشد. فیورنتینا و رم توسط مدیران ورزشی خود هر گونه تلاش برای بخدمت گیری سردار آزمون را تکذیب کرده بودند.

سردار آزمون اگر چه پاسخ باشگاه زنیت را برای تمدید قرارداد خود نداده است اما اعلام کرده مشکلی برای جدایی از زنیت در تعطیلات زمستانی ندارد و حاضر است حضورش در یک تیم جدید برای باشگاه زنیت آورده مالی داشته باشد. به این شرط که او به تیمی ملحق شود که تمایل به حضور در آن دارد. از آنجایی که زمستان تنها فرصت باشگاه زنیت برای جابجایی سردار آزمون است به نظر می رسد روس ها با پیشنهاد مالی باشگاه مقابل کنار خواهند آمد.

زنیت برای خرید سردار آزمون 15 میلیون یورو تا اکنون هزینه کرده است اما به طور حتم با مبلغ کمتری مهاجم تیم ملی فوتبال ایرا را خواهد فروخت.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۵۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان