//
کدخبر: ۳۳۲۴۹۶ //

مرزبان: به صدرنشینی توجه خاصی نداریم

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم ما نتیجه زحماتش را گرفت و این صدرنشینی احساس خوبی به ما داد اما نمی‌توانیم چندان به صدرنشینی توجه خاصی داشته باشیم.

مرزبان: به صدرنشینی توجه خاصی نداریم
به گزارش فرتاک نیوز،

علیرضا مرزبان  درباره برتری سپاهان مقابل فجر اظهار کرد: ابتدا از هواداران تیم‌مان تشکر می‌کنم که از روز اول حتی یک لحظه هم به کیفیت ما شک نکردند، پشتیبان تیم بودند و همیشه احساس خوبی به اعضای تیم دادند. از طرف دیگر آقای ساکت، آقای فتاحی و باشگاه آرامش بزرگی را به تیم منتقل کردند. هیات مدیره ما در این زمینه فعال بوده و نقش محرم نویدکیا مثل یک جزیره ثابت آرامش بزرگی به تیم داد.

او ادامه داد: بعد از این‌که مقابل تراکتور مساوی کردیم به تیم احساسی داد که در هر شرایطی کنار هم بمانیم و ما را ذره‌ای وارد استرس نمی‌کند و اجازه نمی‌دهد که وارد بحران شویم. با بازیکنان تیم صحبت شد و برخی تغییرات تاکتیکی در تیم ایجاد کردیم که بسیار خوب بود و با وجود زمین افتضاح حافظیه بازیکنان ما وارد یک تونل شدند و این تونل به آن‌ها کمک کرد که تمرکزشان را حفظ کنند و بتوانند وظایف تاکتیکی خودشان را به خوبی اجرا کنند. هنوز چند دقیقه از بازی نگذشته بود که وضعیت چمن را به عنوان یک اصل قبول کردیم و دیگر راجع به آن فکر و اعتراض نکردیم.

مربی سپاهان اضافه کرد: بازیکنان سعی کردند روی این زمین فوتبال بازی کنند و کیفیت فوتبالشان را نشان دهند. این برد می‌توانست با گل‌های بیشتر هم همراه باشد اما باید این مساله را هم بگویم که علی اصغر کلانتری باتجربه است و مطمئن هستم که فجر جزو تیم‌هایی است که سال آینده هم در لیگ برتر می‌ماند چون هم کیفیت فنی خوب، بازیکنان خوب و شخصیت تیمی خوبی دارند. شیراز یکی از زیباترین شهرهای جهان است و امیدوارم این شهر بتواند ورزشگاه و چمن خوبی را در خود ببیند و همیشه در لیگ برتر بماند.

او درباره صدرنشینی سپاهان گفت: این‌که بعد از شش هفته صدرنشین شدیم، جوابگوی هیچ چیزی نیست و تازه لیگ را شروع کرده‌ایم. 24 بازی خیلی سخت مانده و باید در هفته‌های آینده با نساجی و گل گهر بازی کنیم که بسیار بازی‌های سختی هستند چون هر دو تیم بازیکنان باکیفیتی دارند و فوتبال حرفه‌ای را خیلی خوب می‌شناسند. درست است سپاهان نتیجه زحماتش را گرفت و این صدرنشینی احساس خوبی به تیم داد اما نمی‌توانیم چندان به صدرنشینی توجه خاصی داشته باشیم. ما یک تیم بسیار متحد هستیم. همچنین دوستان خوبی هستیم و از نظر بدنی و تاکتیکی رشد خیلی خوبی کردیم تا این نتایج به دست آید.

مرزبان ادامه داد:‌ چیز عجیبی نیست اگر تیم‌ها دچار نوسان شوند و در دنیا چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد. خیلی کم پیش می‌آید یک تیم از روز اول تا روز آخر در صدرجدول باقی بماند و ادامه دهد. داریم می‌بینیم که تیم‌ها با کیفیت بالا بازی می‌کنند و تیم‌های زیادی را داریم که می‌توانند خودشان‌ را به عنوان مدعی معرفی کنند و به قهرمانی فکر کنند. امسال لیگ سختی خواهد شد اما از سپاهان به عنوان یکی از مدعیان مطرح اسم برده می‌شود. ما از این اسم خیلی خوب دفاع می‌کنیم و امیدواری قلبی داریم که جام را به اصفهان بیاوریم.

او با بیان این‌که در این زمینه تمام تلاش و کوشش‌مان را می‌کنیم، عنوان کرد: راه حل‌های خوبی داریم که بتوانیم شرایط را به سود خودمان تغییر دهیم. مهم این است که ما بتوانیم برای هر بازی تمرینات خاصی را تعیین کنیم و از نظر روحی و روانی شرایط تیم را در وضعیت ایده آلی قرار دهیم تا تیم همیشه سر حال باشد. این مسائل برای موفقیت یک تیم بسیار مهم هستند و امیدوارم در این شرایط باقی بمانیم.

مربی سپاهان در پایان درباره حضور هواداران گفت: این یک چیز مشخص است که هواداران در ورزشگاه‌ها نقش پر رنگی دارند چون فوتبال را باید با هوادار بازی کرد. امیدوارم هواداران بیایند و در ورزشگاه‌ها حضور داشته باشند. اگر هوادار نباشد، یک چیزی کم است و وقتی در ورزشگاه خالی بازی می‌کنید احساس یک بازی بزرگ لیگ برتری را ندارید و امیدوارم این مساله روشن شود و مسئولان کاری کنند که هواداران به ورزشگاه‌ها بیایند. حضور آن‌ها نقش تعیین کننده‌ای دارد و جلوه زیبایی به ورزشگاه‌ها می‌دهند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۴۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان