//
کدخبر: ۳۳۲۴۹۵ //
یک کارشناس:

نفت و پرسپولیس بی‌کیفیت بودند / منصوریان به خوبی حواشی را کنترل می‌کند

ایسنا/خوزستان بازیکن سابق تیم ملی فوتبال جوانان با بیان این که لیگ بیست و یکم را برای نفت خیلی پر خطر می بینم، گفت: به نظرم منصوریان در مجموعه نفت فوق العاده حرفه ای کار می کند و توانسته خیلی خوب حواشی را کنترل کند.

نفت و پرسپولیس بی‌کیفیت بودند / منصوریان به خوبی حواشی را کنترل می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

شاهین رحمانی با بیان این که فوتبال بی کیفیت واقعیت فوتبال ایران است، اظهارکرد: ریشه این فوتبال بی کیفیت نیز در تمام مدارس فوتبال و در نوع پرورش بازیکنان است. در دو سه سال اخیر به جز مهدی قاعدی هیچ تیمی نتواسته است یک بازیکن ۱۶، 17 ساله را معرفی کند و این نشان می دهد بازیکنان پایه در تمام تیم ها از بین رفته اند و مربیان نیز برای حفظ جایگاه خود و به دست آوردن منابع مالی به موفقیت های تک ساله روی می آورند.

وی گفت: موفقیت تک ساله نیز چیزی جز این فوتبال بی کیفیت نخواهد و به نظر من امسال به جز تیم نساجی و برخی اوقات گل گهر که فوتبال با کیفیتی انجام می دهند، مابقی تیم ها فاقد کیفیت لازم هستند.

بازیکن سابق تیم فوتبال نفت آبادان همچنین درباره دیدار نفت و پرسپولیس نیز گفت: در این بازی هر دو تیم فوتبال بی کیفیتی را به نمایش گذاشتند. ایراد نفت آبادان در بازی با پرسپولیس این بود که بازی را بسط نمی داد و به کناره ها نمی برد، آن هم به دلیل این که تیم از نظر بدنی بسیار عقب است، ضمن این که فاصله طیبی در دفاع و شروین بزرگ در خط حمله بسیار بود و پرسپولیس نیز از فاصله بین خطوط نفت استفاده و موقعیت سازی می کرد.

وی افزود: نفت واقعا تیم بی تحرکی است و همین نیز می تواند برای آن بسیار خطرناک باشد. این فصل را برای نفت خیلی پر خطر می بینم. البته به نظرم منصوریان در مجموعه نفت فوق العاده حرفه ای کار می کند و اصلا خود را اسیر حواشی نمی کند و هیچ گاه وارد مباحث مالی نمی کند و با تمام وجود کار می کند.

رحمانی بیان کرد: تیم های منصوریان معمولا در شروع لیگ خوب عمل نمی کنند. استقلال 57 امتیازی که با متصوریان در لیگ دوم شد، در پنج هفته اول تنها سه امتیاز کسب کرد. حتی نفت تهران که با منصوریان در لیگ سوم شد، آن هم در چهار هفته اول 4 امتیاز داشت. تمام تیم های منصوریان در پنج هفته اول شروع خوبی ندارند اما مشکل منصوریان امسال این است که پنچ هفته دوم او در نفت آبادان با تیم های گل گهر، پرسپولیس، استقلال، سپاهان و پیکان است، یعنی اگر از سه دیدار باقی مانده امتیاز نگیرد، کارش سخت می شود.

وی عنوان کرد: بحث مالی امروز حرف اول را در فوتبال می زند اما برای من این سوال وجود دارد آیا تیم های اروپایی هم به دنبال منابع نفتی هستند تا بتوانند تیم داری کنند؟ کار ما اشکال دارد و واقعیت این است که باشگاه های ما برای کم کردن هزینه در تولید بازیکنان ضعیف هستند و باشگاه نفت آبادان نیز در این بخش اصلا حرکتی ندارد و این را به این که پول نداریم و اعضای هیات مدیره حکم های یک ساله دارند و نمی توانیم برنامه دراز مدت داشته باشیم، منوط می کنند. باید بگویم برنامه دراز مدت اصلا نیاز به پول ندارد. اما نکته جالب این است که مدیریت باشگاه این حواشی را وارد مجموعه می کند اما منصوریان خیلی خوب حواشی را کنترل می کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۴۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان