//
کدخبر: ۳۳۲۴۶۹ //

لئوناردو به شایعه مذاکره PSG با زیدان واکنش نشان داد

مدیرورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن درباره شایعه تلاش این باشگاه برای استخدام زین‌الدین زیدان به‌عنوان سرمربی به اظهارنظر پرداخت.

لئوناردو به شایعه مذاکره PSG با زیدان واکنش نشان داد
به گزارش فرتاک نیوز،

لئوناردو آرائوخو مدیر ورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن درباره گمانه‌زنی‌های صورت گرفته راجع به احتمال تغییر در کادر فنی این باشگاه و استخدام زین‌الدین زیدان به جای مائوریسیو پوچتینو شفاف‌سازی کرد.

به دنبال اخراج اولگنار سولسشایر سرمربی منچستریونایتد، برخی رسانه‌ها اعلام کردند که تیم انگلیسی با پوچتینو وارد مذاکره شده است و به این ترتیب این مرد آرژانتینی پارک دو پرنس را ترک خواهد کرد و جای خود را به زین‌الدین زیدان خواهد داد.

لئوناردو در این خصوص به AFP گفت: ما نمی‌‌خواهیم که پوچتینو از تیم‌مان برود. او هم هرگز درخواست جدایی نداشته و هیچ باشگاهی هم برای استخدام او با ما تماس نگرفته است.

مدیر ورزشی برزیلی پاریسی‌ها درباره زیدان هم گفت: ما هیچ تماسی با زین‌الدین زیدان نداشته‌ایم. برای زیدان و کارهایی که به‌عنوان سرمربی و بازیکن انجام داده است، احترام فراوانی قائل هستیم، اما من همین جا باید خیلی شفاف اعلام کنم که ما با او هیچ تماسی نداشته‌ایم و مطلقاً هیچ ملاقاتی میان ما و او صورت نگرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۴۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان