//
کدخبر: ۳۳۲۲۸ //

با سروش یک ساله توافق کردیم/منتظر حضور رفیعی برای امضای قرارداد هستیم

مدیر رسانه‌ای باشگاه الخور قطر خبر توافق نهایی هافبک ملی‌پوش پرسپولیس با این تیم قطری را تایید کرد.


با سروش یک ساله توافق کردیم/منتظر حضور رفیعی برای امضای قرارداد هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

نام سروش رفیعی، هافبک توانمند پرسپولیسی‌ها این روزها در بازار نقل و انتقالات تابستانی به گوش می‌رسد که قصد رفتن به لیگ ستارگان قطر و به تیم انتهای جدولی الخور را دارد.

 

این خبرها با ادعای روزنامه الوطن قطر از روز پنجشنبه گذشته آغاز شد که رفیعی را در یک قدمی الخور دانست و نوشت:سروش رفیعی، بازیکن پرسپولیس پس از مذاکره طولانی با باشگاه الخور تا ساعاتی دیگر قراردادش را امضا می‌کند تا این تیم را در فصل آینده همراهی کند.

 

امروز در جدیدترین خبر روزنامه العرب قطر مدعی شد و نوشت: باشگاه الخور با سروش رفیعی، بازیکن پرسپولیس ایران قراردادی یک ساله امضا کرد که در صورت رضایت طرفین این مدت قابل تمدید است.

 

در این راستا خبرنگار فارس، برای پیگیری این خبر به سراغ محمد المحص، مدیر رسانه‌ای باشگاه الخور رفت تا از صحت این خبر آگاه شود. مدیر رسانه‌ای الخور این خبر روزنامه العرب قطر را تایید کرد و گفت: بله ما با سروش رفیعی، بازیکن پرسپولیس به توافق رسیدیم تا قراردادی یک ساله با ما امضا کند و در صورت رضایت طرفین این قرارداد را تمدید کنیم. توافقات نهایی انجام شده است ولی هنوز قرارداد نهایی امضا نشده است و منتظر بازیکن هستیم تا برای امضا قرارداد به دوحه بیاید.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان