//
کدخبر: ۳۱۵۴۰ //

بمب بزرگ سرخ‌پوش می‌شود/ سورپرایز باورنکردنی برانکو برای پرسپولیسی‌ها/ جایگزین سروش مشخص شد

مدافع ایرانی السد در یک حالت احتمال دارد که به فوتبال ایران برگردد و پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

بمب بزرگ سرخ‌پوش می‌شود/ سورپرایز باورنکردنی برانکو برای پرسپولیسی‌ها/ جایگزین سروش مشخص شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 پرسپولیس در فصل جابجایی تابستانی با شجاع خلیل زاده به توافق نهایی رسید و قرارداد امضا کرد اما به نظر می رسد که برانکو همچنان به دنبال جذب یک مدافع دیگر است و می خواهد فصل بعد نیمکت بسیار خوب و آماده ای هم در اختیار داشته باشد.

 

پور علی گنجی در فصلی که گذشت عملکرد درخشانی در السد داشت و توانست علاوه بر نایب قهرمانی در لیگ ستارگان قطر قهرمانی در جام حذفی و جام امیر قطر را هم به دست آورد.

 

ستاره ایرانی السد با پست های که در صفحه اجتماعی خود منتشر می کند نشان داده که به پرسپولیس علاقه دارد و در صورت بازگشت به فوتبال ایران سرخ پوشان را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب خواهد کرد.

 

قرارداد مدافع ملی پوش السد با این تیم به پایان رسیده است و هنوز معلوم نیست که آیا او در السد باقی خواهد ماند یا این تیم را ترک می کند. در یک حالت احتمال حضور پور علی گنجی در پرسپولیس وجود دارد و آن اینکه باشگاه قطری یک بازیکن آسیایی دیگر را در فهرست خود قرار دهد.

 

هر تیم قطری می تواند از سه بازیکن خارجی و یک بازیکن آسیایی استفاده کند یا اینکه دو بازیکن خارجی و دو بازیکن آسیایی را در فهرست خود قرار دهد.

 

تکلیف سه گزینه خارجی السد مشخص شده است. ژاوی هرناندز، بغداد بونجاح و بوحمرون با السد قرارداد دارند و برای فصل بعد در این حضور خواهند داشت و تنها وضعیت پور علی گنجی در هاله ای از ابهام قرار دارد. خبرهای درباره علاقه السد به جذب سروش رفیعی به گوش می رسد و اگر سران این باشگاه قطری در نهایت با رفیعی به توافق برسند پور علی گنجی جایی در السد نخواهد داشت و به احتمال خیلی زیاد به فوتبال ایران برگردد و پرسپولیس را انتخاب کند.

 

هواداران پرسپولیس بسیار دوست دارند که پور علی گنجی هم به خط دفاعی تیم آنها اضافه شد اما از طرف دیگر هم دوست ندارند که سروش رفیعی را از دست دهند.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۵۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان