//
کدخبر: ۳۳۲۲۵۲ //

آرمین طلایی منش:با جوانانمان به مصاف خیبر خرم آباد در جام حذفی می رویم

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: برنامه و سیاستی برای جام حذفی نداریم و با بازیکنان جوانان و امید برابر خیرخرم‌آباد بازی می‌کنیم.

آرمین طلایی منش:با جوانانمان به مصاف خیبر خرم آباد در جام حذفی می رویم
به گزارش فرتاک نیوز،

رضا طلایی‌منش  با اشاره به دیدار برابر تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در جام حذفی فوتبال کشور اظهار داشت: شرکت در جام حذفی فلسفه و امکانات خود را می‌خواهد و ما هیچ برنامه‌ای برای حضور در جام حذفی نداریم و اگر قوانین فدراسیون فوتبال کشور اجازه می‌داد از این جام انصراف می‌دادیم.

وی افزود: جام حذفی برای تیم‌های قدرتمند و متمول لیگ برتری بوده که به دنبال کوتاه‌ترین راه برای رسیدن به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستند چون با این هزینه‌های سنگین سفر خارجی و امکانات و بستر حرفه‌ای برای حضور در این مسابقات تیم‌های دسته اولی به سختی موفق می‌شوند و شاید اصلاً نتوانند از پس این راه سخت بربیایند.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه تنها تمرکزمان برای موفقیت در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور است، گفت: ما از نظر تعداد بازیکنان و ظرفیت توانایی حضور در جام حذفی را نداریم و نمی‌خواهیم بی دلیل انرژی خود را صرف حضور در جام حذفی کنیم.

طلایی‌منش خاطرنشان کرد: در اولین فصل حضورمان در لیگ دسته اول فوتبال کشور به دنبال کسب بهترین نتیجه و رتبه در جدول رده‌بندی هستیم تا بتوانیم تجربه لازم را به خوبی به دست بیاوریم.

وی با اشاره به دیدار برابر خیبرخرم آباد در مرحله سوم جام حذفی بیان کرد: به این دیدار به عنوان یک بازی تدارکاتی خوب نگاه می‌کنیم و از بازیکنان جوانان، امید و بازیکنانی که کمتر در دیدارهای لیگ تا به امروز بازی کرده‌اند استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان خاطرنشان کرد: خیبرخرم‌آباد از مربی توانمندی نظیر عبدالله ویسی و بازیکنان با تجربه خوبی بهره می‌برد و سال‌ها تجربه حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور را دارد و این بازی می‌تواند محک خوبی برای بازیکنان کم‌تر بازی کرده ما باشد.

طلایی‌منش با اشاره به ادامه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: با قدرت و تمام توان مسیری که از هفته اول شروع کرده‌ایم را ادامه می‌دهیم و همچنان راه طولانی را تا پایان لیگ پیش‌رو داریم.

وی افزود: امیدواریم با حمایت‌های شهردار، مدیران شهرداری، رئیس و معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و اعضای ورزش دوست شورای اسلامی شهر همدان در پرداخت به موقع تعهدات مالی بدون کوچک‌ترین خللی بتوانیم با تمام انگیزه و قدرت برابر حریفان قرار بگیریم و به خوبی از آبروی فوتبال استان همدان در کشور دفاع کنیم و نام شهرداری را بر سر زبان‌ها بیاندازیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۲۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان