//
کدخبر: ۲۰۹۳۶۰ //

گل‌محمدی: باید با گذاشتن انرژی زیاد، سه امتیاز خانگی را از آن خود کنیم

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو می‌گوید تیمش کار سختی را برابر تیم تازه لیگ برتری شده شاهین شهرداری بوشهر دارد.

گل‌محمدی: باید با گذاشتن انرژی زیاد، سه امتیاز خانگی را از آن خود کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر گفت: امیدوارم بتوانیم فصلی خوب را همچون فصل گذشته برای مردم خوب خراسان تکرار کنیم. اولین بازی خانگی در لیگ نوزدهم را در پیش داریم و دوست داریم که در حضور پر شور هواداران، بازی خوبی را انجام دهیم. حریفی ناشناخته داریم که مربی خوب و بادانشی دارد. ویسی می‌تواند هر تیمی را متوقف کند. بازی راحتی را در پیش نداریم و باید با گذاشتن انرژی زیاد، سه امتیاز خانگی را از آن خود کنیم.

گل‌محمدی ادامه داد: این بازی‌ هم سختی‌های خاص خود را دارد، بازیکنانم در فرم مطلوبی هستند، اما یکی دو بازیکن تیمم مصدوم هستند و به بازی نمی‌رسند. سایرین از انگیزه بالایی برخوردارند و به موفقیت امیدواریم.

سرمربی تیم شهرخودرو در خصوص کیفیت توپ‌های لیگ برتری تاکید کرد: این توپ‌ها از لحاظ کنترلی یکسری اشکالاتی دارد. مسئولان سازمان لیگ به من گفتند این توپ برای چمن‌هایی است که چمن نم‌دار و خیس است. آنها برای حل این مشکل به ناظران ابلاغ کردند که پیش از آغاز هر بازی، باید چمن خیس شود. امیدوارم این راه حل، مشکل را حل کند. فکر می‌کنم رفته‌رفته خیلی از این مشکلات حل خواهد شد.

وی در خصوص فعالیت شهرخودرو در ساعات پایانی نقل‌وانتقالات گفت: نمی‌توانم در این خصوص چیز خاصی بگویم ولی ممکن است اتفاقاتی در این بازه زمانی کوتاه رخ دهد. با توجه به بودجه‌ای که داشتیم خرید کردیم. جا دارد که از حمیداوی نیز تشکر کنم که دست ما را باز گذاشت‌. ضمنا باید از سرآسیایی نیز تشکر کنم زیرا بازه نقل و انتقالات به مراتب سخت‌تر از حتی زمان برگزاری لیگ است. پنج روز پیش بازی کردیم و فرصت خوبی برای ریکاوری داشته‌ایم.

گل‌محمدی در خصوص شرایط سروش رفیعی گفت: تمرینات خیلی خوبی با سروش داشتیم و خوب کار کرده اما فکر می‌کنم چون دیرتر به ما اضافه شد، هنوز به آمادگی کامل نرسیده و باید در چارچوب مسابقات به آن آمادگی مطلوب برسد.

وی گفت: امسال فکر می‌کنم هواداران  پرشورتر از گذشته کنارمان باشند. توقع داریم، ستاره‌ها با توجه به اسم‌شان خیلی خوب کار کنند و امسال گره‌گشا باشند. امیدوارم مثل اسمشان برای ما مثمرثمر باشند. باید مسئولیت بزرگی را روی دوش‌شان حس کنند، خدا را شکر که تا به حال همه با تمام وجود تلاش کرده‌اند تا جوابگوی انتظارات مردم باشیم.‌

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۳۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان