//
کدخبر: ۳۳۲۱۷۰ //

اختصاصی/ هوادار - آلومینیوم/ جدال صدرنشین لیگ با تیم بدشانس لیگ

یکی از حساس ترین بازی های هفته ششم لیگ برتر، دیدار تیم‌های هوادار تهران‌ و آلومینیوم اراک است که صدرنشین لیگ به مصاف قعرنشین می رود. جدالی که رضا عنایتی برای فرار از سقوط تلاش‌ می‌کند و رسول خطیبی برای ادامه شگفتی سازی هایش

اختصاصی/ هوادار - آلومینیوم/ جدال صدرنشین لیگ با تیم بدشانس لیگ
به گزارش فرتاک نیوز،

آلومینیوم اراک مثل فصل گذشته لیگ را با شگفتی سازی آغاز کرده و این فصل نیز فعل برای برای تکرار نتایج خوبش پیش می رود. رسول خطیبی تا الان نشان‌ داده که اگر در یک تیم ثابت بماند و از این تیم به آن تیم نقل و مکان‌ نکند، می تواند دست به کارهای بزرگی‌ بزند. در حال حاضر تیم او صدرنشین لیگ است و برای اینکه صدر جدول را حفظ کند، نیاز به پیروزی مقابل تیم هوادار دارد. تیم خطیبی از جمله تیم هایی است که هم خوب دفاع می کند و هم خوب حمله که همین امر باعث شده هر تیمی را به دردسر بیندازید، حتی پرسپولیس را که اولین شکست را مثل فصل گذشته به شاگردانش گل محمدی تحمیل کرد.

 

اما در سوی مقابل تیم هوادار تهران‌ که سال اول حضورش را در لیگ برتر تجریه می کند، با اینکه در انتهای جدول قرار گرفته‌، ولی بازی های سختی را پشت سر گذاشته و باز هم باید مقابل تیم سر سختی به نام آلومینیوم اراک قرار گیرد‌. 

در کل رضا عنایتی مربی بدشانسی بوده که در  شروع با لیگ تیم‌های آماده و پر مهره ای روبرو شده که اگر از این بازی نتواند با موفقیت عبور کند، باید آماده دیدار حساس هفته آینده مقابل پرسپولیس شود. البته‌ با اینکه هوادار تازه صعود کرده به لیگ برتر است و از مربی جوانی به نام رضا عنایتی بهره می گیرد، ولی نفرات با تجربه ای را به خدمت گرفته که همین نفرات می توانند به کمک تیم  بیایند و هوادار از قعر جدول جدا کنند تا رضا عنایتی هم نفس راحتی بکشد.

علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۱۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان