//
کدخبر: ۳۱۷۸۸۶ //

اختصاصی / هرکول جیبی دردسر جدید پرسپولیس!/ بازی با تیمی که آب از سرش گذشته

پرسپولیس پس از باخت در دربی و حذف از جام حذفی حالا دیگر صدر جدول لیگ برتر را دو دستی می چسبد تا این جام را به سپاهان ندهد. جامی که با یک تساوی هم می تواند، از دست برود.

اختصاصی / هرکول جیبی دردسر جدید پرسپولیس!/ بازی با تیمی که آب از سرش گذشته
به گزارش فرتاک نیوز،

شاگردان یحیی گل محمدی بعد از کنار رفتن از جام حذفی به تبریز سفر می کنند تا مقابل تیم سقوط کرده ماشین سازی قرار گیرند. تیمی که از همان ابتدای لیگ سقوطش مشخص بود و هرچقدر هم سرمربی عوض کردند، چاره ساز نشد تا در نهایت یکی از دو نماینده تبریز با لیگ برتر وداع کند.

با این حال، بازی با اینگونه تیم ها شرایط خاص خودش را دارد که اگر آنها را دست کم بگیری، خطرناک می شوند؛ بخصوص که سرمربی این دست تیم ها از جنس سرخابی ها باشد! در حال حاضر هدایت ماشین سازی را علیرضا اکبرپور برعهده دارد که هرچند مربی کم تجربه ای است و برای اولین بار در لیگ برتر مربیگری می‌کند، ولی او در همین کوتاه مدت نیز نشان‌ داده چیزهایی در "چنته" دارد. وقتی مربی در اصفهان تنها با اختلاف یک گل به سپاهان می بازد و سه گل به مس رفسنجان می زند، این یعنی پیشرفت تیمی که اگر زودتر دست به کار می شد، شاید الان قعر جدول نبود.

با این حال پرسپولیس به مصاف تیمی می رود که همه چیز را باخته و فقط برای دیده شدن بازی می کند. بازیکنان ماشین سازی این را به خوبی می دانند که همین یک مسابقه پخش زنده سراسری می شود و اگر می خواهند فصل دیگر نیز در لیگ برتر بازی کنند و تیم های لیگ برتری به سراغ شان بیایند، باید در این مسابقه خودی نشان‌ دهند. به جز این، خود علیرضا اکبرپور نیز به خوبی می داند اگر پرسپولیس را شکست دهد یا مساوی بگیرد چقدر هواداران استقلال و البته‌ سپاهان را خوشحال خواهد کرد.

هرکول جیبی آبی ها در دوران بازیگری اش یکی از بازیکنان خطرناک استقلال مقابل پرسپولیس بود که گل ماندگاری نیز در دربی به ثمر رسانده است. جالب است بدانید او همین فصل با تیم جوانان استقلال نیز توانسته بود جوانان پرسپولیس را شکست دهد و الان هم بدش نمی آید به بزرگسالان نیز ضربه‌ ای وارد کند. ضربه ای که اگر وارد شود، احتمال دارد سرخپوشان پایتخت این جام را نیز از دست دهند.

به قلم علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۸۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان