//
کدخبر: ۳۳۲۱۶۳ //

دینامو مغلوب بایرن مونیخ شد!

بایرن مونیخ موفق شد با درخشش در نیمه اول با نتیجه 1-2 دینامو کیف را مغلوب کند.

 دینامو مغلوب بایرن مونیخ شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

در شبی که تقابل دو تیم زیر برف شدید در پایتخت اوکراین برگزار شد، بایرن مونیخ با تکیه بر گل های رابرت لواندوفسکی و کینگزلی کومان در نیمه اول در نهایت 1-2 حریف را مغلوب و صدرنشینی خود را قطعی کرد.

بایرن مونیخ بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی نیز موفق شد به گل اول این دیدار دست پیدا کند. ارسال گورتزکا بعد از برخورد به بازیکن دینامو کیف تغییر مسیر داد و در ادامه رابرت لواندوفسکی با ضربه ای تماشایی و آکروباتیک موفق شد به زیبایی گل اول بایرن مونیخ را به ثمر برساند.

دقایقی بعد و روی اشتباه گورتزکا و در ادامه مانوئل نویر بود که دینامو کیف می توانست به شکلی عجیب به گل تساوی دست یابد، اما توپ به دیرک دروازه بایرن برخورد کرد و دروازه این تیم نجات یافت. در دقیقه 35 و روی سیگانکوف و در ادامه اثرگذاری سیروتا بود که دینامو کیف فاصله ای تا زدن گل تساوی نداشت، اما این بار مانوئل نویر هوشیار عمل کرده و با عکس العمل خوب خود مانع رخ دادن این اتفاق شد.

اما در دقیقه 42 بایرن مونیخ به گل دوم خود نیز دست یافت. ارسال کورنتین تولیسو در سمت راست محوطه به کینگزلی کومان رسید. این ستاره فرانسوی توپ را به خوبی کنترل کرده و با یک ضربه محکم و دقیق به طاق دروازه، به زیبایی موفق به زدن دومین گل بایرن مونیخ هم شد. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و بایرن با تکیه بر همین دو گل برتری راهی رختکن شد.

دینامو کیف نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان ابتدا صاحب بهترین فرصت گلزنی شد. ابتدا ضربه ویتینو را مانوئل نویر به زیبایی مهار کرد و در ریباند این دروازه بان آلمانی واکنش فوق العاده ای روی ضربه شاپارنکو نشان داد و این فرصت طلایی از دست رفت.

در دقیقه 63 کورنتین تولیسو از گوشه محوطه جریمه دینامو کیف شانس خود را برای باز کردن دروازه این تیم امتحان کرد که بوشچان در این صحنه عکس العمل خوبی از خود نشان داد. اما در دقیقه 70 دینامو کیف یکی از گل های خورده را جبران کرد. پاس تکضرب سیگناکوف در موقعیتی بسیار خوب به هارماش رسید و او با ضربه ای دقیق موفق به زدن گل اول تیمش شد.

دقایقی بعد و روی ریباند عکس العمل مانوئل نویر بود که دینامو می توانست به گل دوم هم دست یابد، اما ضربه سیدورچوک با اختلاف کمی به بیرون رفت. در ادامه تلاش دینامو اثربخش نبود و بایرن 1-2 حریف خود را مغلوب کرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۱۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان