//
کدخبر: ۳۲۴۴۹۶ //

رونالدو کومان زیر تیغ جراحی!

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، تایید کرد که کینگزلی کومان عمل جراحی مختصری انجام داده تا مشکل قلبی خود را درمان کند.

رونالدو کومان زیر تیغ جراحی!
به گزارش فرتاک نیوز،

بازیکن تیم ملی فرانسه بر اساس تشخیص پزشکان دچار مشکل جزیی قلبی بود که روی تنفیس تاثیر می‌گذاشت و چار‌ه‌ای جز این نداشت که هرچه سریع‌تر این مشکل را با استفاده از عمل جراحی برطرف کند. انتظار می‌رود که کومان در فاصله چند هفته آینده بار دیگر به تمرینات برگردد اما مشخصا چند بازی آینده مدافع عنوان قهرمانی بوندسلیگا را از دست خواهد داد.

ناگلزمان در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر بوخوم که فردا در چارچوب مسابقات بوندسلیگا برگزار خواهد شد گفت:« کینگزلی روز گذشته عمل جراحی داشت. او مشکل جزیی دارد که باعث ایجاد تغییر در ضربان قلبش می‌شود. من این مشکل را با دانش پزشکی محدودم شرح می‌دهم. دو رشته وجود دارند که باعث فعالیت گره سینوس می‌شوند. یکی از آنها قطع شد تا مشکل بیشتری پیش نیاید. گاهی او برای مدت کوتاهی دچار تنگی نفس می‌شد و سازندگی کمتری داشت. به همین دلیل بود که ما  الکتروکاردیوگرام انجام دادیم و متوجه شدیم که مشکلی هست که خیلی زود باید به آن رسیدگی شود. فکر نمی‌کنم او بیشتر از یک هفته و نیم یا دو هفته از تمرینات دور باشد.»

در حالی که خبر عمل جراحی قلب کومان بسیار دراماتیک به نظر می‌رسید، ناگلزمان سعی کرد هیجان اطراف این موضوع را کاهش داد. او به خبرنگاران گفت:« این خبر دراماتیک‌تر از چیزی که هست به نظر می‌آید. حال او خوب است و درد بسیار کمی را تحمل کرده است. این مشکل بزرگی نیست و افراد زیادی به  آن دچار هستند. اما مسئله این است که تحرک بعضی افراد در حد رفتن تا یخچال و برداشتن نوشیدنی خنک است و شرایط برای ورزشکاران فرق می‌کند.»

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۴۴۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان