//
کدخبر: ۳۳۲۱۱۱ //
تقابل مهم نکونام و تارتار در ایستگاه ششم؛

جدالِ ذوب و فولاد در فولادشهر از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر

شاگردان جواد نکونام در فولاد خوزستان در فولادشهر میهمان ذوب‌آهنِ مهدی تارتار خواهند بود.

جدالِ ذوب و فولاد در فولادشهر از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر
به گزارش فرتاک نیوز،

این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که هر دو تیم در پی کسب یک جایگاه شایسته در این فصل از مسابقات لیگ برتر هستند. درحال حاضر ذوبی‌ها با هدایت تارتار، از پنج بازی گذشته خود، سه پیروزی و دو شکست را بدست آورده‌اند و با ۹ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی ایستاده‌اند‌.

از طرفی فولادی‌ها که فصل را با عبدالله ویسی فاجعه‌بار آغاز کردند، با بازگشت جواد نکونام امیدهای زیادی برای بازگشت به روند موفقیت دارند‌. فولادی‌ها از پنج‌بازی گذشته خود، با کسب دو پیروزی، یک تساوی و دو شکست و کسب ۷ امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند.

فولادی‌ها پس از آنکه در چهار بازی با هدایت ویسی، تنها ۴ امتیاز را کسب کرده بودند، در هفته پنجم با هدایت نکونام، با یک گل از سد هوادار تهران گذشتند تا نکونام در بازگشت به اهواز، شروعی امیدوارکننده داشته باشد.

ذوب‌آهن اصفهان هم در این فصل با هدایت مهدی تارتار، یکی در میان بازی‌های خود را با پیروزی و شکست به پایان رسانده‌اند. تیمی که هفته گذشته در دقایق پایانی پیروزی را در برابر شهرخودرو جشن گرفت.

در نهایت باید منتظر ماند و دید، آیا نکونام دومین پیروزی خود را در فولاد جشن خواهد گرفت یا تارتار اولین شکست جواد را رقم خواهد زد.

محمدرضا ولی زاده

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۱۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان