//
کدخبر: ۳۳۲۰۲۲ //

اختصاصی/ شما تیم فوتبال را می خواهید چکار؟!/ یه وقت ورزشگاهتون آسیب نبینه!

یکی از تیم های عجیب و غریب این فصل لیگ برتر، تیم شهرخودرو یا همان پدیده سابق است که می تواند، الگویی برای خیلی از تیم‌های اروپایی باشد! تیمی که در هر ساعت یک خبر جالب از آن بیرون می آید و همه نگاه ها را به خودش جلب می کند.

اختصاصی/ شما تیم فوتبال را می خواهید چکار؟!/ یه وقت ورزشگاهتون آسیب نبینه!
به گزارش فرتاک نیوز،

گاهی وقت داشتن یک تیم در سطح اول فوتبال آنقدر دردسرساز و حاشیه ساز می شود که هر کسی آرزو می کند، ای کاش این تیم در لیگ حضور نداشت و نماینده استان دیگری بود. نماینده ای که جز دردسر و مشکلات هیچ سودی ندارد و فقط حواشی آن در صدر خبرها قرار می گیرد و حتی باعث آبروریزی هم می شود.

آبروریزی از این نظر که یک استان با داشتن کلی امکانات و سرمایه های مالی قوی، برای اداره کردن یک تیم عاجز است و نمی تواند آن را به درستی اداره‌ کند. استانی که بهترین ورزشگاه را دارد ولی بازی را به بدترین ورزشگاه منتقل می دهند، چون مسوولانش از این می ترسند مبادا بازی فوتبال در استادیم تازه تاسیس، باعث خرابی ورزشگاه شود و تیپش قیافه اش به هم بخورد؟! نکند بازیکنان چمن استادیوم را با خودشان ببرند و باعث از بین رفتن آثار تاریخی شوند؟! این ورزشگاه سرمایه ملی است و برای بهتر است که فقط بازی های خاص در آن برگزار شود!

 اما از مشکلات استادیوم بگذریم به مالکیت تیم می رسیم که هنوز هم، کسی به درستی نمی داند مالک شهرخودرو یا همان پدیده، چه کسی است و چگونه‌ اداره می شود؟! اصلا مشخص نیست این تیم توسط چه شخصی اداره می شود و تصمیم گیرنده اش، کیست؟! شاید خیلی ها فرهاد حمیداوی را مالک تیم بدانند، ولی روند کار طوری پیش می رود که مشکلات این تیم بالاتر از این حرف هاست و شهرخودرو یا همان پدیده آینده روشنی ندارد و از الان باید برای رقابت های لیگ دسته اول و شاید هم منحل شدن آماده باشد.

داستان مربیگری در این تیم نیز جذابیت! خودش را دارد و رفت آمد آنقدر زیاد است که اگر دیدید؛ همین فردا مربی جدیدی روی کار امد، زیاد تعجب نکنید. البته این مشکل در خیلی از تیم های لیگ برتری و دسته اولی به چشم می خورد که ورود و خروج روزانه‌ مربیان عادی شده و مثل بنگاه‌های معاملاتی خرید و فروش می شود! با این حال تیمی که برای تمرین کردن از توپ های فرضی استفاده می کند، دیگر بحث کردن درمورد آن وقت تلف کردن است که باید گفت؛ خوش به حال استان هایی که در لیگ برتر نماینده ای ندارند و راحت هستند.

 در پایان، چند سؤالی که شاید خیلی ها می پرسند و جوابی نمی گیرند این است؛ وقتی همه مسوولان از هیأت فوتبال گرفته تا مدیریت باشگاه با هم اختلاف قانونی، نه سلیقه ای! دارند برای چه تیمداری می کنند؟! وقتی تیمی هزینه سفر به استان دیگر را ندارد و به راحتی سه امتیاز را تقدیم می کند، چرا باید در لیگ برتر باشد؟! اصلا تیمداری به هر قیمتی چه معنی می دهد؟! وقتی هیات فوتبال با مالک‌ باشگاه درگیر است، چرا دنبال تیم در لیگ برتر هستند و برای سایر تیم ها نیز مشکل درست می کنند؟!

 

علی مسعودی

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۲۰۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان