//
کدخبر: ۳۳۱۹۰۹ //
بازیکن شماره 1905 حدف شد!

کری سنگین توئیتر فنرباغچه بعد از دربی (عکس)

توئیتر باشگاه فنرباغچه با انتشار یک ویدیوی کوتاه، به پیروزی بزرگ در دربی امشب واکنش نشان داد.

کری سنگین توئیتر فنرباغچه بعد از دربی (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

حساس‌ترین دیدار این هفته سوپر لیگ ترکیه را امشب در استانبول شاهد بودیم؛ جایی که فنرباغچه موفق شد با نتیجه دو بر یک رقیب دیرینه اش گالاتاسارای را شکست دهد.

فنرباغچه در شرایطی این پیروزی را به دست آورد که ابتدا با یک گل از گالا عقب افتاد و پس از به ثمر رساندن گل تساوی هم تا دقیقه 90 به شدت تحت فشار بود؛ این تیم اما در وقت های تلف شده در میان بهت هواداران حریف گل دوم را زده و در جهنم گالا، جشن پیروزی گرفت.

جهنمی که هواداران گالاتاسارای برای تیم حریف در دربی بزرگ استانبول درست کرده بودند با کری هایی همراه بود که زرد و سرمه ای پوشان پس از رقم زدن پیروزی دراماتیک و دور از انتظارشان، پاسخ جالبی به آن دادند. روی دیوار پشت دروازه ای که هواداران گالا به سبک دورتموندی ها با بنرها و اشکال جذاب، نمایی مخوف به ورزشگاه اختصاصی شان می بخشند، امشب کری هایی برای تیم حریف را شاهد بودیم؛ این کری ها با اشاره به سریال بازی مکعب، گالا را آماده پیروزی در دربی نشان داده بود.

برخلاف جریان بازی و تصور هواداران جیمبوم، این فنرباغچه بود که با گل دقایق واپسین کرسپو، پیروزی دربی شد؛ دقایقی از پایان این مسابقه هیجان انگیز نگذشته بود که توئیتر رسمی باشگاه فنرباغچه با انتشار ویدیویی از دیوار مخوف هواداران گالا و با اشاره به سریال بازی مکعب و ادغام آن با سال تاسیس باشگاه گالاتاسارای، نوشت: بازی تمام شد...بازیکن شماره 1905 حذف شد... این توئیت در حالی منتشر شد که بخشی از دیواره مخوف هواداران گالا به این جمله اختصاص یافته بود که بازی شروع شد... آماده اید؟!

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۹۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان