//
کدخبر: ۳۲۳۴۰۶ //

شکایت عجیب فنرباغچه از سایت ترنسفرمارکت

تیم فوتبال فنرباغچه ترکیه از وب سایت مشهور ترنسفرمارکت شکایت می کند.

شکایت عجیب فنرباغچه از سایت ترنسفرمارکت
به گزارش فرتاک نیوز،

ترنسفرمارکت وب سایت آلمانی بوده که یکی از محبوب ترین منابع در بین هواداران فوتبال به شمار می آید و همیشه اطلاعات جامعی در مورد باشگاه ها، شرایط بازیکنان و انتقال آنها در سراسر جهان ارائه می دهد. یکی از بزرگترین خصوصیات این رسانه تخمین زده ارزش بازیکنان را بر اساس عملکرد در زمین، سن و سال عوامل دیگر بوده که بسیار مورد توجه کاربران فرار می گیرد.

اما به نظر می رسد این روند به مذاق باشگاه فنرباغچه خوش نیامده اسست. مدیران این باشگاه ترکیه ای احساس می کند سایت ترنسفر مارکت به قصد ارزش بازیکنان این تیم را پایین تر از رقم واقعی جلوه می دهد و به همین دلیل آنها قصد دارند از مالکان سایت ترنسفر مارکت شکایت کنند.

 

در حال حاضر، گران ترین بازیکن فنرباغچه از نظر این سایت دیوگو روسی، وینگر قرضی این تیم از باشگاه اف سی لس آنجلس است که 18 میلیون یورو ارزش گذاری شده است. در رده دوم نیز آلتای باییندیر، دروازه بان فنرباغچه با 14 میلیون یورو قرار دارد. ارزش مسوت اوزیل، ستاره سابق آرسنال اکنون چهار 4 میلیون یورو کاهش یافته و این تغییر خشم مدیران فنرباغچه را بیشتر از قبل برانگیخته است.

طرفداران این تیم ادعا می کنند که مدیران بخش ترکییه ای این سایت هودار طرفداران ترابزون اسپور بوده و علاقه خود را نسبت به این باشگاه پنهان نمی کنند. البته این سبک عصبانیت ها تنها مختص به باشگاه فنرباغچه نیست و در گذشته کریستیانو رونالدو یک بار به قدری از قیمت خود سایت در مورد خودش عصبانی شده که آنها را در اینستاگرام مسدود کرد.

در آن مقطع رونالدو 21 بار در 21 بازی سری آ موفق به گلزنی شده بود که برچسب 67.5 میلیون پوندی روی این بازیکن زده شده و او مشمول افت 88 میلیون پوندی از زمان انتقال به یوونتوس شده بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۴۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان