//
کدخبر: ۳۳۱۷۴۳ //

توخل: می‌توانستیم زودتر کار لستر را تمام کنیم

توماس توخل، سرمربی چلسی، از عملکرد شاگردانش بسیار راضی به نظر می رسد.

توخل: می‌توانستیم زودتر کار لستر را تمام کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

در حالی که تصور می شد چلسی امروز کار دشواری را مقابل لسترسیتی در کینگ پاور پیش‌رو داشته باشد اما شاگردان توماس توخل با ارائه یک نمایش فوق العاده و کم نقص حریف خود را با سه گل شکست دادند؛ موضوعی که باعث شد جایگاه آبی‌ها در صدر جدول لیگ برتر انگلیس تثبیت شود.

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی، بعد از پیروزی مقتدرانه تیمش مقابل لستر گفت: " این همان کاری است که ما به دنبال انجام دادنش هستیم. ما می‌خواهیم چنین عملکردی را بارها و بارها به نمایش بگذاریم، به استانداردهای خود برسیم و نهایتاً محدودیت‌ها را پشت‌سر بگذاریم. از نتایج و نحوه بازی‌مان کاملاً راضی هستم.

عملکرد بسیار خوبی مقابل لستر داشتیم و می‌توانستیم کار آنها را زودتر هم تمام کنیم. هنوز چیزهایی برای بهبود و تصمیم‌گیری وجود دارد. با این حال این یک عملکرد کاملاً بالغانه از تیم بود که ما به آن نیاز داشتیم."

عملکرد خوب و گلزنی کریستین پولیسیچ : "حضور در محوطه جریمه، داخل شش قدم و گلزنی یکی از ویژگی‌های کلیدی او محسوب می شود. ما به آن نیاز داریم و از طرف دیگر از نظر سرعت و ایجاد فشار نیز به ما کمک می‌کند. او بدون توپ هم کارهای فوق العاده ای انجام می دهد و نهایتاً در حملات نیز شرکت می کند. او تشنه گلزنی است و در این شرایط است که به بازیکنان مان احتیاج داریم."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۷۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان