//
کدخبر: ۳۳۰۱۰۷ //

توخل:از بازیکنان چلسی خیلی راضی هستم

سرمربی چلسی معتقد است شاگردان سین دایچ بابت کسب یک امتیاز از استمفوردبریج خوش‌شانس بودند.

 توخل:از بازیکنان چلسی خیلی راضی هستم
به گزارش فرتاک نیوز،

توماس توخل پس از تساوی یک-یک چلسی مقابل برنلی اظهار داشت: برنلی خیلی خوش‌شانس بود که بازی را به تساوی کشاند، اما فوتبال همین است. ما هم خیلی خوش‌شانس بودیم که مقابل برنتفورد کلین‌شیت کردیم و فوتبال به همین دلیل دوست‌داشتنی است. بازی هیجان‌انگیزی ارائه کردیم و من نگرش، شدت و سطح تمرکز تیم را دوست داشتم. این چیزی است که شما پس از هفت پیروزی متوالی به آن نیاز دارید.

وی ضمن تمجید از آبی‌های لندن در این مسابقه گفت: ما از یک بازی خارج از خانه در لیگ قهرمانان اروپا بازگشتیم و مقابل تیمی بازی کردیم که همیشه توپ‌های بلندی روی محوطه جریمه شما می‌فرستد. ما توپ‌های اول و دوم را دور کردیم. شما برای کنترل چنین مسابقه‌ای و ایجاد فرصت‌های گلزنی زیاد، باید کارهای زیادی انجام دهید و ما هم تلاش فوق‌العاده‌ای کردیم. از بازیکنان خیلی راضی هستم و می‌دانم که در فوتبال ممکن است یک تیم مانند امروز، چند امتیاز از شما بدزدد.

سرمربی چلسی در مورد درگیری با مربیان تیم برنلی تصریح کرد: این موضوع شاید برای شما شبیه به شوخی باشد، اما حالا در این باره صحبت نمی‌کنم.

توخل درخصوص میدان دادن به راس بارکلی و فرصت گلزنی طلایی او که از دست رفت، خاطرنشان کرد: اگر تمرینات را ببینید، متوجه می‌شوید که راس شایسته بازی کردن از ابتدا بود. او زیاد منتظر ماند و از زمان ورود به دیدارهای مختلف، تأثیر زیادی از خود نشان داد. قبل از این فرصت هم هادسون اودوی و سیلوا فرصت‌های خوبی داشتند و اگر به گل دوم می‌رسیدیم، شانس بزرگی برای زدن گل‌های سوم و چهارم داشتیم. در این شرایط هیچ بازگشتی برای برنلی ممکن نبود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۱۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان