//
کدخبر: ۳۳۱۷۲۱ //

علی علیپور در راه پرسپولیس ؟ چراغ سبز آقای گل برای بازگشت به پرسپولیس

علی علیپور مهاجم ایرانی تیم ماریتیمو می‌گوید که در روزهای گذشته مصاحبه‌های خیالی از او منتشر شده است.

علی علیپور در راه پرسپولیس ؟ چراغ سبز آقای گل برای بازگشت به پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

علی علیپور روز گذشته و در خلال بازی تیمهای پرسپولیس و مس رفسنجان به صورت اسکایپی در برنامه فوتبال برتر حضور پیدا کرد تا درباره تیم سابقش پرسپولیس و همچنین وضعیت فوتبال ایران و تیم ملی اظهار نظر کند.

علی علیپور که به تمجید از دراگان اسکوچیچ پرداخت، در بخشی از مصاحبه اش برای پرسپولیس نیز آرزوی موفقیت کرد و این صحبتها در حالی اتفاق افتاد که در روزهای گذشته صحبت‌هایی به نقل از او منتشر شده بود که واکنش تند و منفی هواداران پرسپولیس را به دنبال داشت؛ او در این مصاحبه گفته بود که علاقه به بازگشت به این تیم سرخپوش ندارد.

علاوه بر این در این مصاحبه او خود را شایسته بازی در تیم ملی دانسته و گفته بود که نمی‌داند چرا به تیم ملی دعوت نمی‌شود. حالا علی علیپور در گفتگویی درباره مسائل مختلف توضیحاتی داده است.

مدتی می شد در تلویزیون مصاحبه ای انجام نداده بودی و بین دو نیمه بازی پرسپولیس در برنامه فوتبال برتر حضور پیدا کردی؟

من اینجا درپرتغال هستم و نمی توانم به برخی شایعات پاسخ بدهم اما شایعه سازان و کسانی که از قول من مصاحبه خیالی منتشر می کنند بدانند به تک تک روزهایی که پیراهن پرسپولیس را پوشیدم افتخار می کنم. افتخار می کنم ۶ سال خاطره انگیز و غرور انگیز را در این تیم سپری کردم و عاشقانه این تیم و هواداران با معرفتش را دوست دارم.

منظورت مصاحبه ای بود که از قول تو منتشر شد مبنی بر اینکه به پرسپولیس برنمی گردی؟

من فقط می توانم برای برخی افراد تأسف بخورم. واقعا نمی دانم چرا این مصاحبه های خیالی منتشر یا شایعاتی علیه من ساخته می شود. من با پرسپولیس در فوتبال ایران شناخته شدم و همواره خودم را مدیون این تیم می‌دانم. این تیم بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد. افتخار می کنم بازیکن این تیم بوده ام و بهترین ها را برای تیم محبوبم آرزو می کنم. من خاطرات غرورانگیزی با پرسپولیس دارم و با این تیم در فوتبال ایران مطرح و قهرمان شدم.

پس خودت دوست داری به پرسپولیس برگردی؟

من درحال حاضر بازیکن ماریتیمو هستم اما بازی برای تیم پرسپولیس افتخاری است که دوست دارم باز هم نصیب من شوم. در جواب سئوال شما هم باید بگویم حتما و حتما یک روزی در سال های آینده اگر من را بخواهند با افتخار به پرسپولیس برمی گردم و درخدمت این تیم و هوادارانش خواهم بود.

از شرایط خودت و تیم ماریتیمو در لیگ پرتغال بگو؟

۱۱ هفته از مسابقات لیگ گذشته است اما امسال رقابت فشرده ای رو شاهد هستیم و تیم ما هم از این قاعده مستثنی نیست. متأسفانه ماریتیمو به رغم بازی های خوبی که ارائه داده کمی دچار بدشانسی شده است. سرمربی تیم عوض شده و مربی جدید با افکار و برنامه جدید هدایت تیم را برعهده گرفته و انشالله شرایط ماریتیمو هم بهتر از قبل خواهد شد. درمورد شرایط خودم هم باید بگویم امسال برخلاف فصل گذشته از همان اول تمرینات پیش فصل حضور داشتم و تمرینات مناسبی را پشت سرگذاشته و شرایط خوبی دارم. ۴ گل هم در لیگ و جام حذفی زدم و امیدوارم بتوانم در دیدارهای آینده باز هم در لیگ پرتغال درخشش داشته باشم.

بازی های پرسپولیس را دنبال می کنی؟

تا جایی که تداخلی با تمرینات و مسابقات ما نداشته باشد حتما تماشا می کنم مثل همین بازی با مس رفسنجان که پرسپولیس با بدشانسی مساوی کرد. دوست داشتم برنده شود اما به هر حال بازی در زمین رفسنجان سخت و دشوار بود. انشالله با کادرفنی خوب و بازیکنان جنگنده ای که پرسپولیس دارد با حمایت هواداران این تیم به زودی صدر جدول را ازآن خود خواهد کرد. این پرسپولیس فقط انرژی مثبت و حمایت می خواهد.

بازی های تیم ملی را چطور، نگاه می کنی؟

آقای اسکوچیچ نشان داد و ثابت کرد بهترین انتخاب برای سرمربیگری تیم ملی بوده و عملکردش حیرت انگیز بوده است. ۱۲ برد و یک مساوی در ۱۳ بازی فوق العاده است و جای حرف و حدیثی باقی نمی گذارد. من فکر می کنم تیم ملی ایران با پیروزی در دیدار بعدی اش برابر عراق انشالله سه هفته زودتر به جام جهانی صعود خواهیم کرد.

با مربیان تیم ملی درتماس و ارتباط هستی؟

من باید با عملکرد خوب خودم توجه مربیان تیم ملی را به خود جلب کنم. سال آینده جام جهانی قطر برگزار می شود و برهمین اساس با انگیزه ای فراوان تمرین می کنم تا روز به روز بهتر از دیروز شده و انشالله به تیم ملی دعوت شوم. آقای اسکوچیچ و کادرفنی فعلی تیم ملی نشان داده که به اسم ها توجهی نداشته و دنبال دعوت بهترین هاست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری ورزش ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۷۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان