//
کدخبر: ۳۳۱۴۸۳ //

استقلال دست بردار نیست/ پیشنهاد دوباره آبی ها به ستاره برزیلی

مدیربرنامه‌های یکی از بازیکنان شاغل در فوتبال برزیل اعلام کرد که باشگاه استقلال دوباره برای به خدمت گرفتن این بازیکن دست به کار شده است.

استقلال دست بردار نیست/ پیشنهاد دوباره آبی ها به ستاره برزیلی
به گزارش فرتاک نیوز،

 سایت خبری «گلوبواسپورته» برزیل به نقل از مدیربرنامه‌های ژان کارلوس ویسنته بازیکن تیم نائوتیکو در دسته دوم (سری B) فوتبال برزیل اعلام کرد که باشگاه استقلال درصدد جذب این هافبک برزیلی است.

دیویدسون اندروز مدیربرنامه‌های ژان کارلوس ویسنته ضمن تأیید تمایل استقلال به جذب موکل 29 ساله‌اش اعلام کرده پیشنهادی که استقلال برای این بازیکن در نظر گرفته می‌تواند بهترین قرارداد کاری دوران بازیگری‌اش باشد.

ژان کارلوس ویسنته که در ماه‌های ژوئن و جولای سال جاری به عنوان بهترین بازیکن سری B برزیل معرفی شد، در سه فصل گذشته برای تیم نائوتیکو توپ زده و در حال حاضر یکی از بازیکنان اصلی این تیم است.

طبق گزارش گلوبواسپورته، باشگاه استقلال سال گذشته برای جذب قرضی ژان کارلوس ویسنته رقمی در حدود 1.4 میلیون رئال برزیل پیشنهاد کرده بود که از سوی این باشگاه رد شد اما قرار است در چند روز آینده پیشنهادی دیگر از سوی استقلال برای خرید این بازیکن ارائه شود. این در حالی است که او دو ماه پیش قراردادش را با تیم فعلی خود تا ماه دسامبر سال 2024 تمدید کرد، قراردادی که غرامت فسخ آن 19 میلیون رئال برزیل (معادل 3 میلیون یورو) است.

دیویدسون اندروز درباره تلاش استقلال برای خرید بازیکن شماره 10 تیم نائوتیکو گفت: اولین پیشنهاد استقلال راضی کننده نبود اما این باشگاه در ماه دسامبر پیشنهادی جدید ارائه خواهند کرد و این بار برخلاف پیشنهاد قبلی برای خرید قطعی بازیکن است. رقم این قرارداد برای ژان بسیار بالا خواهد بود و می‌تواند بهترین قرارداد عمرش باشد. جدایی او از نائوتیکو غیرممکن نیست به شرط اینکه پیشنهاد استقلال، باشگاه را هم راضی کند. ژان واقعاً دوست دارد خارج از کشور بازی کند اما او نائوتیکو را هم دوست دارد. در حال حاضر باشگاه نائوتیکو در فرآیند انتصاب رئیس جدید قرار دارد اما پیشنهاد به دست ما رسیده است.

دیویدسون اندرزو همچنین اعلام کرد که ژان کارلوس ویسنته به جز استقلال از یکی از تیم‌های لیگ ترکیه و چند تیم برزیلی هم پیشنهاد دارد.

در همین حال دیوجنس براگا، نایب رئیس باشگاه نائوتیکو در گفت‌و‌گو با سایت گلوبو اسپورته تأکید کرد که تنها در شرایط به فروش ژان کارلوس ویسنته رضایت خواهد داد که پیشنهاد ارائه شده برای او رد نشدنی باشد.

هافبک تیم نائوتیکو در فصل جاری 44 بازی انجام داده و در آن 13 گل زده که 11 گل آن در سری B بوده است. ویسنته همچنین 12 پاس گل داده که 9 پاس در لیگ به ثبت رسیده است. او فصل گذشته برترین گلزن تیمش بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۴۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان