//
کدخبر: ۳۳۱۳۸۸ //

حضور دنی آلوز در مراسم معارفه‌اش با ظاهری غیرمنتظره + عکس

بازیکن برزیلی جدید تیم فوتبال بارسلونا در مراسم معارفه خود خبرنگاران را غافلگیر کرد.

حضور دنی آلوز در مراسم معارفه‌اش با ظاهری غیرمنتظره + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

مراسم معارفه دنی آلوز دفاع راست برزیلی تیم فوتبال بارسلونا برای آغاز دومین دوره حضورش در نوکمپ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه خانگی آبی‌و‌اناری‌ها برگزار شد و شماره 8 جدید کاتالان‌ها اولین نشست خبری خود پس از بازگشت به کاتالونیا را انجام داد.

دنی آلوز اما با ظاهری که برای حضور در مراسم معارفه‌اش انتخاب کرده بود، خبرنگاران را غافلگیر کرد. او که البته در طول دوران بازیگری‌ خود با حواشی‌اش کم هواداران و رسانه‌ها را غافلگیر نکرده است، این بار به خاطر ورود به زمین چمن نوکمپ با دمپایی لاانگشتی با وجود پوششی رسمی زیر ذره‌بین اصحاب رسانه قرار گرفت و نشان داد که هنوز هم آن خلق و خویی که در دوره اول حضورش در نوکمپ داشت را حفظ کرده است.

تیم فوتبال بارسلونا , دنی آلوز ,

کاری که آلوز انجام داد اما بی‌سابقه نیست. او سال 2008 هم وقتی از سویا به بارسلونا پیوست با دمپایی در مراسم معارفه‌اش شرکت کرده بود و ظاهراً به همین دلیل هم او دوباره این حرکت را انجام داد تا شاید دوره دوم حضورش در بارسا مانند دوره اول پرافتخار باشد.

دنی آلوز ساعاتی پس از انجام این کار شخصاً دلیل اینکه چرا با دمپایی در مراسم معارفه‌اش حضور پیدا کرده است را توضیح داد. او در یک پیام در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: من با دمپایی آمدم چون همانطور که خیلی‌ چیزها ممکن است عوض شوندT خیلی چیزها هم عوض شدنی نیستند.

تیم فوتبال بارسلونا , دنی آلوز ,

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۳۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان