//
کدخبر: ۲۶۴۲۲۷ //

اعلام رقم درخواستی پاری‌سن‌ژرمن برای پس دادن نیمار به بارسلونا

یک رسانه اسپانیایی رقم مورد نظر باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای موافقت با بازگشت ستاره برزیلی‌اش به بارسلونا را اعلام کرده است.

اعلام رقم درخواستی پاری‌سن‌ژرمن برای پس دادن نیمار به بارسلونا
به گزارش فرتاک نیوز،

نشریه اسپورت اسپانیا مدعی شده است که باشگاه پاری‌سن‌ژرمن حاضر است در ازای 175 میلیون یورو با بازگشت نیمار به بارسلونا موافقت کند. یعنی 47 میلیون یورو کمتر از رقمی که سه سال پیش بابت خرید این مهاجم برزیلی به کاتالان‌ها پرداخت کرد.

البته اسپورت در ادامه نوشته شرط موافقت با فروش نیمار در ازای این رقم این است که به صورت نقدی و یکجا پرداخت شود، شرطی که با توجه به وضعیت مالی باشگاه بارسلونا در نتیجه شیوع کرونا و ضرر‌های تحمیل شده به این باشگاه تحقق آن بسیار سخت به نظر می‌رسد.

از طرفی به نظر می‌رسد که بارسلونا تمرکز اصلی خود را روی جذب لائوتارو مارتینس مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر قرار داده است که خرید او هم 111 میلیون یورو برای آبی‌و‌اناری‌ها هزینه خواهد داشت. این نیز عامل دیگری است که بازگشت نیمار به نوکمپ را با وجود تمایل فراوان خودش غیرممکن جلوه می‌دهد.

نیمار تابستان سال گذشته هم تلاش کرد که به بارسلونا برگردد، اما پاریسی‌ها اعلام کردند باید همان رقمی که بابت خرید او پرداخت به حساب‌شان برگردد که این اتفاق رخ نداد. الان هم با وجود ادعای اسپورت مبنی بر تخفیف 47 میلیون یورویی PSG، انتقال این بازیکن 28 ساله به بارسلونا بسیار بعید به نظر می‌رسد.

به این ترتیب تنها راهی که برای بارسلونا جهت پس گرفتن نیمار باقی می‌ماند، متقاعد کردن طرف فرانسوی به معاوضه بازیکن است که آن هم به توجه به خراب شدن رابطه دو طرف طی چند فصل اخیر، غیرمحتمل است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۲۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان