//
کدخبر: ۲۵۷۳۶۵ //

ادعای موندودپورتیوو درباره تخفیف قابل توجه نیمار به بارسلونا برای بازگشت به نوکمپ

یک رسانه کاتالان مدعی شده که ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن برای هموار شدن مسیر بازگشتش به بارسلونا حاضر است کمک بزرگی به آبی‌واناری‌ها بکند.

ادعای موندودپورتیوو درباره تخفیف قابل توجه نیمار به بارسلونا برای بازگشت به نوکمپ
به گزارش فرتاک نیوز،

نشریه موندو دپورتیووی کاتالونیا مدعی شده که نیمار برای محتمل شدن بازگشتش به بارسلونا دارد تمام تلاش خود را انجام می‌دهد.

او تابستان سال گذشته هم روی مدیران تیم فعلی خود، پاری‌سن‌ژرمن فشاری زیادی آورد تا به او اجازه داده شود، تیمی که سال 2017 با قراردادی 222 میلیون یورویی به آن پیوست را ترک کند و به بارسلونا برگردد اما رقمی که PSG‌ برای فروش او تعیین کرد آنقدر بالا بود که بارسلونا نتوانست کاری برای برگرداندن ستاره برزیلی‌اش به نوکمپ انجام دهد و به این ترتیب او یک سال دیگر در پارک‌دو‌پرنس ماندنی شد.

نیمار اما تنها دو سال دیگر با پاریسی‌ها قرارداد دارد و به همین دلیل مالکان قطری به تمدید قرارداد او هم فکر می‌کنند اما بازیکن 28 ساله پاریسی‌ها تمایلی به ماندن ندارد تا حدی که طبق ادعای موندو دپورتیوو، برای اینکه بارسلونا را ترغیب کند او را به لالیگا برگرداند، حاضر شده به همان حقوقی که در دوره اول حضورش در این تیم می‌گرفت، قناعت کند. این یعنی که در صورت بازگشت نیمار به بارسلونا ممکن است او نصف حقوقی که الان از پاری‌سن‌ژرمن می‌گیرد را دریافت کند. در حال حاضر حقوق نیمار در پاری‌سن‌ژرمن سالانه نزدیک به 50 میلیون یورو است. این در حالیست که حقوق پایه او در بارسلونا هنگامی که این تیم را ترک کرد 20 میلیون یورو بود و به علاوه برخی پاداش‌ها همچون پاداش وفاداری که این رقم را افزایش می‌داد که البته این پاداش هم از سوی باشگاه بارسلونا به او به خاطر جدایی از این تیم و رفتن به پاری‌سن‌ژرمن پرداخت نشد.

موندو دپورتیوو مدعی شده که شواهد و قراین نشان می‌دهند؛ بعد از نافرجام ماندن تلاش بارسلونا برای برگرداندن نیمار، دو طرف قول و قرار‌هایی با یکدیگر گذاشته‌اند که تابستان امسال این کار را عملی کنند. این نشریه 17 روز پیش جزئیات بیشتری درباره توافق آنها منتشر کرد از جمله اینکه پدر نیمار در یک هتل با خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا ملاقاتی داشته تا در مورد پرونده شکایتش از این باشگاه (به خاطر پرداخت نشدن پاداش‌های نیمار از سوی بارسلونا) رایزنی کند، پرونده‌ای که در صورت بازگشت ستاره برزیلی به نیمار مختومه خواهد شد. در آن جلسه، پدر نیمار به بارتومئو گفته که حاضر است قید پیگیری برای دریافت پاداش‌های 26 میلیون یورویی فرزندش از بارسلونا را بزند به شرط اینکه باشگاه کتباً تعهد دهد که دوباره با نیمار قرارداد می‌بندد. بارتومئو اما از ارائه تعهد کتبی خودداری کرده و گفته در صورتی که این کار را انجام دهد، تنها یک سند و مدرک ساخته تا از طریق آن باشگاه پاریسی بتواند از کاتالان‌ها به جرم مذاکره با بازیکنی که تحت قرارداد با آنهاست به فیفا شکایت کند.

بدین ترتیب موضوع شکایت نیمار از بارسلونا فعلاً مانند بازگشت او به نوکمپ وضعیت نامشخصی دارد. تنها چیزی که الان مشخص شده این است که نیمار رضایت داده برای بازگشت به پاری‌سن‌ژرمن حقوقش به کمتر از نصف کاهش پیدا کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۷۳۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان