//
کدخبر: ۳۳۱۱۶۹ //

یک مقصد عجیب در انتظار ستاره اسپانیایی چلسی

موندو دیپورتیوو از احتمال حضور سائول نیگز در لیگ حرفه‌ای آمریکا یا فوتبال آمریکای جنوبی خبر داده است.

یک مقصد عجیب در انتظار ستاره اسپانیایی چلسی
به گزارش فرتاک نیوز،

 در 24 ساعت پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی بود که اخباری در مورد احتمال جدایی سائول نیگز از اتلتیکومادرید و انتقال او به چلسی مطرح شد. این هافبک اسپانیایی خود مدعی شد این انتقال تنها سه دقیقه مانده به پایان پنجره نهایی شده و او در نهایت موفق به حضور قرضی در لیگ برتر و باشگاه چلسی شده است.

 

با این حال اوضاع ستاره اسپانیایی در چلسی هرگز مطابق انتظار پیش نرفته و سائول در این فصل یک نیمکت نشین محض بوده است. در واقع این هافبک جنگنده که با امیدهای فراوان راهی استمفورد بریج شده بود، تا به این جا تنها در دو بازی لیگ برتر انگلیس برای آبی‌ها به میدان رفته و به نظر می رسد که توماس توخل حسابی روی این بازیکن باز نمی کند.

 

 

این وضعیت ناامیدکننده سائول باعث شده که او در آستانه جدایی از جمع آبی‌های لندن قرار بگیرد. در همین راستا موندو دیپورتیوو گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که هافبک اسپانیایی برای بازگشت به فرم خوب خود به بازی کردن مداوم احتیاج دارد و به همین خاطر ممکن است او مجبور به حضور لیگ حرفه‌ای آمریکا (MLS) و یا حتی فوتبال آمریکای جنوبی شود. این در حالی است که اخیراً از بارسلونا نیز به عنوان یکی از تیم های علاقمند به جذب سائول نام برده شد اما بعید به نظر می رسد که او در صورت حضور در این تیم نیز فرصت چندانی برای بازی پیدا کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۱۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان