//
کدخبر: ۳۳۱۱۵۵ //

یحیی گل محمدی برای این ستاره مقابل تیم ملی می ایستد !

در حالی که به دلیل حضور پر فشار وحید امیری در دو بازی تیم ملی ایران مقابل لبنان و احتمالا سوریه به سرمربی پرسپولیس توصیه شده که به امیری استراحت بدهد، اما یحیی گل محمدی با توجه به نقش پر رنگ ستاره تیمش حاضر نیست از او در بازی با مس رفسنجان بگذرد.

یحیی گل محمدی برای این ستاره مقابل تیم ملی می ایستد !
به گزارش فرتاک نیوز،

وحید امیری تنها بازیکن لیگ برتر ایران محسوب می‌شود که در ترکیب اصلی تیم ملی ایران بازی می‌کند.

ترکیب اصلی تیم ایران برابر لبنان نشان می دهد ۱۰ لژیونر کشورمان در کنار وحید امیری فیکس بازی کردند و همین بازیکن شاغل در لیگ داخلی، ستاره ما در این دیدار دراماتیک بود.

وحید امیری که در نیمه اول دیدار با لبنان مثل چهار دیدار اخیر مرحله مقدماتی جام جهانی با حضور در پست دفاع چپ بازی را آغاز کرده بود از دقیقه ۶۰ و پس از ورود میلاد محمدی، یک خط به جلو رفت و وینگر چپ شد که حضورش در این منطقه شکل هجومی ایران را بهتر از قبل کرد.

چپ‌پای ملی‌پوش پرسپولیس در دقیقه ۹۱ با توپ‌گیری در میانه زمین از بازیکن لبنان یک حمله را تدارک دید که پاس در عمق او و اشتباه مدافع حریف، توپ را به سردار آزمون رساند تا گل اول ایران به ثمر برسد و بازی گره ‌خورده مقابل لبنان به تساوی کشیده شود.

امیری که خستگی‌ناپذیری و جنگندگی او در مسابقات باشگاهی و ملی زبانزد همه سرمربیان‌اش بوده است در دقیقه ۹۵ با یک استارت سریع از جناح چپ، ارسال کوتاهی به مقابل محوطه شش قدم انجام داد تا دوباره سردار آزمون را در موقعیت گلزنی قرار بدهد که این سانتر او به شکل دیگری تبدیل به گل شد.

ارسال امیری از سمت چپ و ضربه دفع شده سردار آزمون قبل از بیرون آمدن از محوطه جریمه روی پای احمد نوراللهی نشست تا این بازیکن با شوت محکم دروازه لبنان را باز کند و گل دوم و پیروزی‌بخش تیم ملی را به ثمر رساند.

وحید امیری به اعتقاد اغلب کارشناسان و رسانه ها بهترین بازیکن تیم ملی در دیدار مقابل لبنان بود که روی هر دو گل ارزشمند ایران تأثیر مستقیم داشت.

حالا پیش بینی می شود وحید امیری در دیدار با سوریه هم ۹۰ دقیقه فیکس در ترکیب تیم ایران به میدان برود و ۳ روز بعد از این مسابقه (۲۸ آبان ماه جاری) در رفسنجان برای پرسپولیس بازی کند.

۳ بازی در ۹ روز برای یک بازیکن ۳۳ ساله شاید سخت و پرفشار تلقی شود اما یحیی گل محمدی نمی تواند به وحید امیری در بازی مس رفسنجان استراحت دهد.

خبرهای رسیده از تیم پرسپولیس حاکی از آن است با وجود اینکه برخی درخواست کرده اند وحید امیری در این بازی استراحت کند اما سرمربی این تیم حساب ویژه ای روی ستاره تیم ملی برای پیروزی برابر مس رفسنجان و کسب ۳ امتیاز این دیدار باز کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۱۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان