//
کدخبر: ۳۳۱۱۰۸ //

سردرگمی وزارت ورزش در خصوص فدراسیون ژیمناستیک؛ صدای اعضای مجمع بلند شد

کلاف سردرگم رشته جذاب ژیمناستیک در ورزش ایران

سردرگمی وزارت ورزش در خصوص فدراسیون ژیمناستیک؛ صدای اعضای مجمع بلند شد
به گزارش فرتاک نیوز،

تیر سال جاری بود که دوره ریاست زهرا اینچه درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک به پایان رسید. از آنجایی که اساسنامه این فدراسیون اساسنامه به روز شده‌ای است مجمع باید در خصوص انتخاب سرپرست فدراسیون تصمیم‌گیری می‌کرد و به همین خاطر فدراسیون ژیمناستیک تصمیم گرفت مجمع این فدراسیون را برای انتخاب سرپرست در همان تیر ماه برگزار کند؛ اما در حالی که همه کارها برای برگزاری این مجمع انجام شده بود وزارت ورزش اجازه برگزاری آن را نداد.

همین موضوع باعث شد 45 نفر از اعضای مجمع فدراسیون ژیمناستیک به صورت کتبی اینچه درگاهی را به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب کردند؛ انتخابی که وزارت ورزش آن را به رسمیت نشناخت و روی این موضوع اصرار داشت که سرپرست باید توسط وزارت ورزش انتخاب شود و نه مجمع فدراسیون. این اصرار وزارت ورزش در شرایطی رخ داد که طبق اساسنامه فدراسیون ژیمناستیک که به تایید وزارت ورزش هم رسیده اختیار تعیین سرپرست به مجمع این فدراسیون واگذار شده است.

در حال حاضر مشکلی که وزارت ورزش با آن دست به گریبان است به فشار موافقان و مخالفان اینچه درگاهی مربوط می‌شود. از یک طرف مخالفان رئیس فدراسیون ژیمناستیک با وجود اینکه تعدادشان انگشت‌شمار است اما برخی از آنها ارتباط نزدیکی با وزیر ورزش دارند و همین موضوع باعث شده سجادی در تصمیم‌گیری دچار تردید شود.

از طرف دیگر اکثریت  اهالی ژیمناستیک کشور که تعدادشان چندین هزار نفر است به شدت از اینچه درگاهی حمایت می‌کنند. نکته مهمتر اینکه مجمع فدراسیون ژیمناستیک هم موافق ابقای اینچه درگاهی به عنوان رئیس فدراسیون است. شاید به همین خاطر است که وزارت ورزش اقدام به ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست این فدراسیون نمی‌کند.

در حال حاضر تعداد زیادی از روسای هیئت‌های استانی که عضو مجمع این فدراسیون هستند به موضع گیری وزارت ورزش اعتراض دارند و اعتراض خود را هم به گوش سجادی رسانده‌اند. باید دید در نهایت چه اتفاقی در خصوص فدراسیون ژیمناستیک رخ می‌دهد؛ اما با توجه به شرایط فعلی این سوال مطرح است که چرا وزارت ورزش چنین موضع‌گیری علیه رئیس فدراسیون ژیمناستیک اتخاذ کرده؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۱۱۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان