//
کدخبر: ۳۳۰۹۲۸ //

امضای امباپه پای حکم صعود فرانسه (عکس)

کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه، در همان نیمه اول دیدار برابر قزاقستان موفق به ثبت هت تریک شد.

امضای امباپه پای حکم صعود فرانسه (عکس)
به گزارش فرتاک نیوز،

 چندی پیش و در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های یورو بود که کیلیان امباپه یک پنالتی سرنوشت ساز را در دیدار مقابل سوئیس از دست داد و باعث شد که تیم دیدیه دشان در کمال ناباوری از رسیدن به جمع هشت تیم پایانی رقابت ها باز بماند.

بعد از این اتفاق تلخ که برای کیلیان امباپه رخ داد، انتقادات تندی نسبت به این بازیکن مطرح شد و حتی برخی به او توهین کردند؛ ستاره فرانسوی حتی اخیراً در مصاحبه ای تایید کرد که بعد از یورو به خداحافظی از تیم ملی نیز فکر کرده بود اما نهایتاً چنین تصمیمی اتخاذ نکرد.

کیلیان امباپه که در رقابت های اخیر ملی درخشان ظاهر شده بود، در دیدار امشب تیم ملی کشورش برابر قزاقستان نیز در ترکیب اصلی قرار گرفت و در همان نیمه اول بازی توانست سه گل به ثمر برساند. گل اول امباپه روی پاس تئو هرناندز به ثمر رسید و گل دوم او نیز با حرکت فوق العاده کینگزلی کومان و پاس او به دهانه دروازه برای این بازیکن رقم خورد. همچنین گل سوم امباپه هم روی پاس کینگزلی کومان به دست آمد؛ درخششی که نشان می دهد کیلیان امباپه از چه فرم فوق‌العاده ای برخوردار است و اصلاً عجیب نیست که گفته می‌شود رئال مادرید تمام تلاش خود را برای جذب او انجام خواهد داد.

گفتنی است تیم ملی فرانسه در صورت پیروزی در مسابقه امشب برابر قزاقستان 15 امتیاز خواهد شد و صعود خود به جام جهانی قطر را قطعی خواهد کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۹۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان