//
کدخبر: ۳۲۹۷۰۸ //

علاقه قدیمی امباپه به مسی: آیا بازی‌هایم را می‌بیند؟

کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، پیش از هم تیمی شدن با لیونل مسی هم علاقه زیادی به او داشته است.

علاقه قدیمی امباپه به مسی: آیا بازی‌هایم را می‌بیند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش "ورزش سه"، امباپه در سال‌های اخیر نامش را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال مطرح کرده و بسیاری باور دارند که او جانشین بازیکنانی چون لیونل مسی و کریستیانو رونالدو است.

سیمون کوپر، نویسنده کتاب مجموعه بارسلونا، درباره رابطه بین مسی و امباپه با RMC Sport صحبت کرده و نقل قول جالبی را از دمبله مطرح کرده است:« امباپه در اردوی تیم ملی با دمبله صحبت می‌کرد و از او پرسید که آیا مسی بازی‌های من را نگاه می‌کند؟ دمبله هم پاسخ داده که او بازی‌های زیادی را می‌بیند.»

این فوق ستاره آرژانتینی اخیرا در مصاحبه‌ای که با روزنامه اسپورت داشته درباره رابطه‌اش با این هم تیمی جدید صحبت کرده:« رابطه من با کیلیان در ابتدا عجیب بود، ما نمی‌دانستیم که او می‌ماند یا می‌رود. او مشغول کارهای خودش بود. خوشبختانه توانستیم بیشتر همدیگر را در درون و بیرون زمین بشناسیم. ما خیلی خوب با هم کنار آمدیم.»

در واقع در دیدارهای آخری که لیونل مسی و کیلیان امباپه هر دو در ترکیب پاری سن ژرمن حضور داشتند، به خوبی می‌شد رشد رابطه امباپه و مسی را دید که باعث بهبود شرایط برای پی اس جی شده است.

مدیران پاری سن ژرمن امیدوار هستند که بتوانند این مهاجم فرانسوی را در تیم حفظ کنند. قرارداد او با پی اس جی در تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و امباپه به احتمال زیاد به عنوان بازیکن آزاد به رئال مادرید ملحق خواهد شد. با این حال مدیران این باشگاه فرانسوی در تلاش هستند تا با ارائه پیشنهادی وسوسه‌انگیز، این بازیکن را برای ادامه حضور در پارک دو پرنس ترغیب کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۹۷۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان