//
کدخبر: ۳۳۰۶۵۴ //

استیون جرارد به طور رسمی سرمربی استون‌ویلا شد

اسطوره باشگاه لیورپول به‌عنوان سرمربی جدید استون‌ویلا معرفی شد تا اولین برای اولین بار سرمربیگری در لیگ برتر انگلیس را هم تجربه کند.

استیون جرارد به طور رسمی سرمربی استون‌ویلا شد
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه استون‌ویلا که روز یکشنبه در پی تداوم نتایج ضعیف این تیم در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر انگلیس، به طور رسمی دین اسمیت را از سمت سرمربیگری این تیم اخراج کرد، امروز (پنجشنبه) به طور رسمی استیون جرارد را به‌عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد. جرارد 41 ساله که از سال 2018 هدایت رنجرز را برعهده داشت و قراردادش با این باشگاه اسکاتلندی تا سال 2024 اعتبار داشت، با پرداخت شدن غرامتی چهار میلیون پوندی از سوی باشگاه استون‌ویلا، به حضور سه ساله‌اش در گلاسکو رنجرز پایان داد.

اسطوره باشگاه لیورپول در اولین تجربه سرمربیگری‌اش دست به کار بزرگی زد و فصل پیش گلاسکو رنجرز را برای اولین بار از سال 2011 به قهرمانی لیگ برتر اسکاتلند رساند. او حالا چالش بزرگی پیش روی خود در اولین تجربه سرمربیگری‌اش در لیگ برتر انگلیس خواهد داشت و آن خارج کردن استون‌ویلا از بحران کنونی است. گفته می‌شود او در سال پنج میلیون یورو از استون‌ویلا دستمزد خواهد گرفت که او را تبدیل به گرانقیمت‌ترین مربی تاریخ این باشگاه انگلیسی می‌کند. جرارد تا سال 2024 هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت.

جرارد در اولین اظهارنظرش به‌عنوان سرمربی جدید استون‌ویلا گفت: استون‌ویلا باشگاهی با تاریخ و سنت غنی در فوتبال انگلیس است و بسیار مفتخرم که سرمربی جدید این تیم هستم. در صحبت‌هایم اعضای هیئت مدیره، مشخص بود که برنامه‌های آنها برای باشگاه چقدر جاه‌طلبانه است و مشتاقانه منتظر کمک به آنها هستم تا به اهداف‌شان برسند.

وی افزود: مایلم صمیمانه از همه کسانی که با گلاسکو رنجرز در ارتباط هستند، به خاطر اینکه این فرصت را به من دادند تا چنین باشگاه نمادینی را هدایت کنم، تشکر کنم. کمک به آنها برای کسب رکوردشکنی پنجاه‌و‌پنجمین عنوان لیگ همیشه جایگاه ویژه‌ای در قلب من خواهد داشت. برای بازیکنان، کادر فنی و هواداران رنجرز بهترین‌ها را برای آینده آرزو می‌کنم.

استون‌ویلا در حال حاضر با 10 امتیاز در رده شانزدهم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد و با چلسی صدرنشین 16 امتیاز اختلاف دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۶۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان