//
کدخبر: ۱۹۲۳۶۶ //

جردن در صدر فهرست حرفه ای ترین ها قرار دارد!

استیون جرارد، اسطوره لیورپول و سرمربی فعلی رنجرز با ستایش از جردن هندرسون، کاپیتان این روزهای لیورپول از او به عنوان حرفه‌ای‌ترین فوتبالیست دنیا یاد کرد.

جردن در صدر فهرست حرفه ای ترین ها قرار دارد!
به گزارش فرتاک نیوز،

استیون جرارد، اسطوره لیورپول که این روزها هدایت باشگاه اسکاتلندی رنجرز را به عهده دارد، چند روز بعد از قهرمانی قرمزهای آنفیلد در لیگ قهرمانان اروپا به تمجید از کاپیتان این تیم، جردن هندرسون، پرداخته و از او به عنوان حرفه‌ای ترین فوتبالیست دنیا یاد می‌کند.

جرارد در مصاحبه با روزنامه انگلیسی تایمز درباره هندرسون گفت:" وقتی جردن هندرسون جام را بالای سرش برد، اولین حسی که من در وجودم تجربه کردم حس غرور و افتخار بود. غرور به خاطر بازگشت لیورپول به نقطه اوج فوتبال اروپا و به خصوص غرور به خاطر موفقیت جردن. چون من می‌دانم او چقدر تلاش کرده و می‌کند".

اسطوره باشگاه لیورپول در ادامه گفت:" من از ایثار و فداکاری‌هایی که جردن برای باشگاه انجام داده باخبرم و می‌دانم چقدر تحت فشار بوده و چه انتقادهایی از او شده است. اگر از من بخواهند حرفه‌ای‌ترین فوتبالیست دنیا را نام ببرم، جردن بدون شک در صدر فهرست من قرار خواهد داشت. هندرسون زندگی‌اش رو طوری مدیریت کرده که واقعا بی‌نقص است. بعضی‌ها خبر ندارند که فوتبالیستی در این سطح در پشت صحنه چقدر باید تلاش کند. جردن به اعتقاد من یک الگوی کامل است".

استیون جرارد در ادامه گفت:" جردن کسی است که خودخواهی ندارد. هر جا امتیازی در کار باشد او در انتهای صف می‌ایستد و اجازه می‌دهد هم‌تیمی‌هایش نسبت به او حق تقدم داشته باشند چرا که او می‌‌داند کاپیتان تیم بزرگی مثل لیورپول بودن یعنی چه".

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۲۳۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان