//
کدخبر: ۳۳۰۳۴۹ //

گوندوگان : دوباره ثابت کردیم که می‌توانیم تیمی انعطاف‌پذیر باشیم

ایلکای گوندوگان، هافبک آلمانی منچسترسیتی مدعی شد این تیم نیاز به مهاجم کلاسیک ندارد.

گوندوگان : دوباره ثابت کردیم که می‌توانیم تیمی انعطاف‌پذیر باشیم
به گزارش فرتاک نیوز،

به نظر می رسید بعد از جدایی سرخیو آگوئرو در فصل تابستان شاهد حضور یک مهاجم نوک جدید در رحتکن سیتیی باشیم، اما علیرغم مطرح شدن نام هایی چون هری کین، روملو لوکاکو و کریستیانو رونالدو، این اتفاق رخ نداد تا سیتی فصل را تنها با گابریل ژسوس آغاز کند. اما ایلکای گوندوگان معتقد است سبک بازی سیتیزن ها به شکلی است که آنها می توانند بدون حضور یک شماره 9 کلاسیک در ترکیب ثابت خود نیز دروازه حریفان را باز کنند.

ایلکای گوندوگان گفت: "همه چیز به این بستگی دارد که شما چگونه در موقعیت های مختلف از خودتان واکنش نشان می دهید. در شروع فصل بحث های زیادی وجود داشت که ما در ترکیب منچسترسیتی یک شماره 9 عرف و معمول در فوتبال در اختیار نداریم. اما من فکر می کنم ما پیش از این و در فصل گذشته نیز نشان دادیم که می توانیم بدون حضور یک مهاجم نوک کلاسیک در ترکیب خود نیز بازی کرده و به موفقیت دست یابیم.

اما ما در این فصل تیز دوباره ثابت کردیم که می‌توانیم تیمی انعطاف‌پذیر بوده و با حضور چند بازیکن در بخش هجومی به جای یک مهاجم نوک بازی کنیم. در نهایت من معتقدم شما در فوتبال باید ابتدا فضاهایی را که حریف در اختیار شما قرار می دهد را پیدا کنید و در ادامه در مقابل دروازه حریف تیمی هجومی باشید تا اینگونه به گل برسید. ترکیبی از این  موارد باعث می شود شما راه دروازه حریف را پیدا کنید و صرف اینکه فقط یک مهاجم نوک در ترکیب داشته باشید یا نه، مهم نیست."

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۳۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان