//
کدخبر: ۳۱۸۴۳۰ //

منچسترسیتی در برابر قیمت هری کین موضع گیری کرد

سان مدعی شد باشگاه منچسترسیتی صبر خواهد کرد تاتنهام از قیمت اعلامی خود برای هری کین پایین تا آنها این انتقال را نهایی کنند.

منچسترسیتی در برابر قیمت هری کین موضع گیری کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

شایعات زیادی در رابطه با جدایی هری کین از تاتنهام وجود دارد و گزارش ها طی هفته های اخیر حاکی از آن بوده که ستاره انگلیسی از روند عدم کسب جام با تیم لندنی ناامید شده و قصد دارد راهی تیم دیگری شود. همچنین به نظر می رسد که منچسترسیتی از مهم‌ترین مشتریان هری کین محسوب می‌شوند.

اما شواهد حاکی از آن است که باشگاه تاتنهام هرگز نمی خواهد به این راحتی ها اجازه جدایی بهترین بازیکن خود را صادر کند. در واقع گفته می‌شود که دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام تمام تلاش خود را برای حفظ هری کین انجام خواهد داد اما در صورتی که مجبور به فروش او شود، با مبلغی کم تر از 160 میلیون پوند اجازه انتقال ستاره انگلیسی به سیتی را صادر نخواهد کرد.

در روزهای اخیر رسانه‌های انگلیسی مدعی شدند که باشگاه منچستر سیتی می خواهد مبلغ درخواستی تاتنهام را بپردازد و این بازیکن را به خدمت بگیرد اما حالا سان گزارشی منتشر کرده و مدعی شده، آن ها قصد دارند فعلا در این رابطه صبر کنند. در واقع به نظر می رسد که باشگاه منچستر سیتی می خواهد با مبلغی پایین تر از 160 میلیون پوند این انتقال را نهایی کند و به همین خاطر صبر خواهد کرد تا تاتنهام کمی از مواضع خود پایین بیاید.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۴۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان