//
کدخبر: ۳۳۰۳۲۶ //

برای حامیان مهدی طارمی؛ فکر کنید خودتان مربی هستید

حذف انضباطی مهدی طارمی از فهرست تیم ملی برای مسابقه با لبنان و سوریه واکنش‌های متعدد و متفاوتی را به دنبال آورده است.

برای حامیان مهدی طارمی؛ فکر کنید خودتان مربی هستید
به گزارش فرتاک نیوز،

برخی موافق رفتار دراگان اسکوچیچ هستند و بعضی هم به انتقاد از مربی کروات پرداخته‌‎اند. به هر حال تفاوت آرا و عقاید در هر زمینه‌ای طبیعی است و باید به همه دیدگاه‌ها احترام گذاشت. در عین حال اما آنچه نمی‌شود هضمش کرد، حمایت گروهی از مربیان فوتبال ایران از طارمی است.

به عنوان مثال فرشاد پیوس و خداداد عزیزی دو پیشکسوتی هستند که سابقه سرمربیگری هم دارند، اما الان در جدل بین مربی و شاگرد، سمت بازیکن ایستاده‌اند. حالا اگر کسی مربیگری نکرده باشد، شاید بتوان به او حق داد که تصویر درستی از نظم و انضباط تیمی نداشته باشد و اهمیت این موضوع را نداند، اما امثال پیوس و خداداد که ولو در سطحی نه‌چندان بالا تجربه مربیگری داشته‌اند چرا از این حرف‌ها می‌زنند؟ آنها چرا حمایت می‌کنند از بازیکنی که چندین بار به طور مکرر به شخصیت سرمربی تیم خدشه وارد کرده و جایگاه او را متزلزل کرده است؟ خود اسکوچیچ به اندازه کافی تحت فشار هست و از روز اول انتقادات درست و غاط را تحمل کرده؛ دیگر این که بهترین بازیکن تیم هم به او طعنه بزند و سرمربی قبلی را توی سرش بکوبد، رسم انصاف و جوانمردی نیست.

در سراسر جهان به دفعات از روی تجربه ثابت شده نظم‌گرایی یک مربی باعث دوام و موفقیت تیم است و بر عکس، وا دادن او می‌تواند آغاز یک فروپاشی غم‌انگیز باشد. هزار بار حیف است اگر حالا که اسکوچیچ یک تصمیم درست و حرفه‌ای گرفته، گروهی از همکاران ایرانی‌اش اینطور توی شکم او بروند. پشت تیم باشید، نه بازیکن. راه رستگاری فقط همین است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۳۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان