//
کدخبر: ۳۳۰۲۵۸ //

خنده های اسکوچیچ را باور نکنید

دراگان اسکوچیچ اگرچه در اولین تمرین تیم ملی سعی داشته همه چیز را عادی جلوه دهد، اما چه کسی است که نداند او مهم‌‍ترین و تاثیرگذارترین روزهای خود را در قامت سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش رو دارد.

خنده های اسکوچیچ را باور نکنید
به گزارش فرتاک نیوز،

البته برای مربی‌ای که از همان شروع کار ماه‌ها زیر انتقادات خردکننده بود و پس از کسب 10 پیروزی از 10 مسابقه نیز، همچنان انتقاداتی از گوشه و کنار شنیده می‌شد، باید به کار کردن زیر این فشارها عادت کرده باشد، اما آخرین حاشیه پیرامون تیم ملی موضوعی است که یا منجر به تثبیت این مربی می‌شود یا این سرمربی کروات با تصمیمی که اخیرا گرفته، مقدمات تصمیمات سخت درباره او را فراهم کرده است.

قلم گرفتن روی نام مهدی طارمی که در حال حاضر می‌توان گفت در کنار سون از مطرح‌ترین و آماده‌ترین لژیونرهای فوتبال آسیا در فوتبال جهان به شمار می‌روند، کار ساده‌ای نیست و شاید خیلی از مربیان حتی در شرایط بهتر نسبت به اسکوچیچ، سعی کنند از افزایش تنش‌‌ها، چشم پوشی کنند، اما سرمربی تیم ملی یک تصمیم انتحاری گرفت و می‌خواهد با این تصیمم به قول معروف به بازیکنان تیم ملی و به ویژه مهدی طارمی ثابت کند که در اردوی تیم ملی چه کسی باید حرف اول و آخر با بزند و در صورت نتیجه گرفتن نشان بدهد که تیم ملی حول محور افکار او می چرخد، نه روی کاکل ستاره‌هایش.

در عین حال مثل همیشه مسائل مربوط به تیم ملی کماکان پرشمارند؛ اینکه در این مسابقات چه نتیجه‌ای کسب خواهد شد و اینکه حتی اگر این دو مسابقه با 6 امتیاز برای تیم تمام شوند، این دو پیروزی چطور و با ارائه چه کیفیتی به دست آمده است و درنهایت اینکه آیا در طول اردو و همینطور 180 دقیقه ای که پیش رو داریم، جای خالی مهدی طارمی احساس خواهد شد یا خیر.

فارغ از تمام این مسائل اما اسکوچیچ که بی‌شک برای دعوت یا عدم دعوت از مهدی طارمی کلنجار زیادی با خودش رفته، فکر عواقب کارش را هم داشته و در اولین تمرین تیم ملی پیش از مصاف با لبنان و سپس سوریه که در زمین شماره 2 کمپ تیم‌های ملی با حضور 12 بازیکن ملی ایران ( بازیکنان شاغل در لیگ برتر ایران، لیگ ستارگان قطر و لیگ امارات) برگزار شد، حداقل در عکس‌ها اینطور به نظر می‌آید که سعی دارد خودش و رفتارش را مثل سابق جلوه دهد؛ اما نه؛ در واقع این اردو اینطور نیست و قطعا اتفاقات، حواشی و نتایجی که طی روزهای آینده با رفتار متقابل مربیان و بازیکنان برای فوتبال ایران رقم خواهد خورد، تاثیر مستقیمی در آینده  دراگان اسکوچیچ خواهد داشت.

 همین مسائل است که مطمئنمان می‌‍کند اسکوچیچ علی‌رغم ظاهر خندانش، روزهای بسیار سختی را پیش رو دارد؛ البته همانطور که مهدی طارمی حالا در فاصله تعطیلات فیفادی فرصت کافی دارد تا بیشتر به عواقب انتشار توئیتی فکر کند که شاید اصلا در این مقطع نیازی به آن نبود ،آن هم درحالیکه بعد از ارسال یک پاس گل در بازی دیشب با سانتاکلارا او می‌‍توانست با حضور در اردوی تیم ملی به روند خیره کننده اش ادامه بدهد و دل ما را برای برد در لبنان و در دیدار مقابل سوریه قرص تر کند.

هر چه که هست انگار همه باید از این موضوع عبور کنیم. یا به امید اتفاقاتی که گرمای این تنش غیرضروری را گرفته و همه چیز را به حالت عادی برگرداند بمانیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۲۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان