//
کدخبر: ۳۳۰۲۲۲ //

واکنش اسکویچ به نامزدی بهترین مربی سال؛ مسئولیتم سنگین تر شد

سرمربی تیم ملی فوتبال نسبت به نامزدی به عنوان بهترین مربی سال واکنش نشان داد.

واکنش اسکویچ به نامزدی بهترین مربی سال؛ مسئولیتم سنگین تر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دراگان اسکوچیچ گفت: باعث افتخارم است که در قامت سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، نامزد دریافت جایزه بهترین مربی سال شده‌ام. البته این کاندیدا شدن منحصر به شخص من نیست، بلکه به لطف خداوند و متعلق به همه ما، تیم ملی ایران، تمامی بازیکنانم، کادر فنی و فدراسیون فوتبال است. 

وی ادامه داد: بسیار خرسندم کاری که همه ما در کنار هم انجام داده‌ایم ، در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفته و خداوند را از این بابت شاکرم و البته باعث می‌شود از این پس مسئولیتی سنگین‌تر داشته باشیم. همچنین، بسیار مفتخرم که بازیکنان ما نیز در جمع برترین بازیکنان انتخاب شده‌اند.

سرمربی تیم ملی افزود: البته که چنین خبری بسیار شیرین است، اما زمانی برای شادی بیشتر نداریم، چراکه تمام تمرکز ما در حال حاضر معطوف به بازی‌های پیش‌رو است. تنها می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و از نهادها و دستگاه‌های بالادست درخواست کنم به کمک فدراسیون بیایند تا بتوانیم با همسویی بیشتر، بهترین شرایط را برای تیم ملی فراهم کنیم، چون استحقاقش را داریم. تمام تلاش ما نیز در این راستا است تا نماینده‌ای شایسته برای مردم و کشور ایران باشیم، و صمیمانه امیدوارم که در این مسیر دیگران نیز به یاری ما بیایند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۰۲۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان